Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

GS

GS

08-05-2012 om 17:56

Powerpoint vraagje

Is er iemand die weet hoe je in powerpoint aan de zijkant van je scherm een soort 'scrollbar' kunt krijgen met al je gemaakte dias? Je kunt dan heel eenvoudig schuiven/slepen met dias of er eentje tussenvoegen. Let wel, het is een rij van boven tot onder naast het scherm van een dia die je open hebt staan. Je kunt dan klikken op de dia in het zijpaneel en die gaat dan open en kun je lezen in je hoofdscherm. Het is ideaal. Heb het veel voor mijn werk gebruikt, maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar. Zoon heeft een spreekbeurt en zo'n overzichtje zou hem helpen om overzicht te krijgen welke dias hij al heeft gemaakt en waar een bepaalde dia tussen hoort. Wie weet wat ik bedoel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

08-05-2012 om 23:43

Linksonder?

Kon je dat niet gewoon linksonder doen. Ergens op de onderbalk zit volgens mij een icoontje waarmee je die scrollbar kan laten uitvouwen. Helaas kan ik niet meer voor je kijken, heb geen windows computer meer, maar een mac, dus een ander programma dan powerpoint, maar dit herinner ik me nog.
En ander zou ik bij beeld/venster gaan zoeken naar een optie om het aan te zetten.

Succes!

GS

GS

12-05-2012 om 12:14

Oude versie

Het is opgelost! Voor diegenen die tegen hetzelfde aanlopen: het is het verschil tussen de oude en nieuwe versie! Helaas, kan ik het zijscherm met dias niet krijgen in mijn oude versie thuis! Bedankt voor je reactie Maxime!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.