Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

assepoesje

assepoesje

16-09-2010 om 09:50

Praktische vraag: overzichtje in verkennen

hallo, hallo
even een ongebruikelijke vraag en zoeken naar de juiste 'omschrijving'. Als ik verkennen open heb ik links een mega lange 'overzichtsboom', met daarin heel veel nooit gebruikte (maar waarschijnlijk noodzakelijke) mappen die meteen hun hele inhoudslijstje laten zien. Dus: een map met een minnetje ervoor en daaronder mappen die onder die noemer vallen.
Heel handig natuurlijk: daar is de verkenner voor. Maar... ik zou graag standaard een rits van die overzichtslijstjes 'ingeklapt' willen hebben en HOUDEN bij openen. Nu staat de veelgebruikte D: schijf helemaal uit het zicht onderaan, waardoor ik standaard begin met 'mappen dichtmaken'.
Geen idee of ik nu wartaal uitsla of dat dit voor iemand begrijpelijk is ?? Wie heeft DE tip ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
assepoesje

assepoesje

16-09-2010 om 22:11

Kan hij ook 'blijvend' dicht?

hoi Beemer, thanks !!

Kan ik ook iets instellen dat de C dicht blijft, tot ik er zelf voor kies om hem te openen ??

Inge M

Inge M

16-09-2010 om 22:16

Jouw map opslaan als snelkoppeling

Ik heb het zelf niet precies zo geprobeerd, maar volgens mij kun je Verkenner eerst zo in beeld brengen als jij wilt.
Daarna sla je het adres bovenin op als favoriet.
Daarna kun je dit altijd terugvinden bij de favorieten of als snelkoppeling opslaan op je bureaublad.

assepoesje

assepoesje

16-09-2010 om 22:51

Helaas

bij favorieten lukt het niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.