Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Printen mindmap te klein

Is er iemand van jullie thuis met het mindmapprogramma van IMindMap? Ik heb de home+studentversie van Imindmap en het is natuurlijk fantastische software maar nu heeft zoonlief een mindmap gemaakt voor school en we krijgen hem maar niet goed voor de printer. Ik kan hem met deze versie blijkbaar niet opslaan als pdf-bestand (en kostte toch wel 50 euro) dus ik ben niet helemaal blij. Ik ga er van uit dat ik iets verkeerd doe (heb hem nog maar sinds kort)en heb al gemaild naar Thinkbuzzan (de uitgever ervan) maar om het te kunnen beoordelen moet ik hem opsturen en dat lukt me ook al niet. Inderdaad, de creatieve kant van het mindmappen vind ik super maar de technische kant kan me gestolen worden. Iemand die een oplossing heeft?

Groet, Coya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

19-10-2012 om 06:13

Stelen

De technische kant kan je gestolen worden?
Je wilt je er dus niet in verdiepen maar je wilt wel graag dat wij het even voor je oplossen?

Daar heb ik nou weer niet zoveel zin in.

Iemand anders?

Coya

Coya

19-10-2012 om 11:25 Topicstarter

O jee, hombre

Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik helemaal niet technisch ben! Ik had geen idee dat mijn opmerking zo over zou komen en verwacht helemaal niet dat "jullie" dit even voor me oplossen zoals jij suggereert...
Ik vraag of er iemand is die enig idee heeft, niet uit gemakzucht maar omdat ik naar mijn idee alles heb uitgeprobeerd. Ja, ik ben voor mijn doen heel technisch bezig geweest maar ik heb het gewoon niet, helaas. En ik heb het avonden lang geprobeerd maar kom er niet uit en dacht slim te zijn en hier om raad te vragen. Daar is dit forum tenslotte óók voor bedoeld. Geen idee dat er mensen zouden meelezen die hun kennis niet willen delen. Komt nogal narrig over.

Vriendelijke groet, Coya

mirreke

mirreke

19-10-2012 om 23:18

Coya

Ik ben ook perplexed...

On topic. Kan je de mindmap van je zoon niet op stick zetten, en de docent vragen of hij het kan printen?

mirjam op haar ipad

mirreke

mirreke

19-10-2012 om 23:22

Hombre?

Daarvoor is dit forum toch bedoeld? Ik weet iets niet en vraag het hier. Of ik het niet wil, niet kan of wat dan ook maakt toch niet uit? Ik vind het echt een verbijsterend onaardige reactie, ondanks de smiley

mirjam op haar ipad

Coya

Coya

20-10-2012 om 07:40 Topicstarter

Mirreke

Innmiddels is het probleem opgelost, mede dankzij de vriendelijke en snelle service van Thinkbuzzan. Uiteindelijk had ik zelf (ondanks mijn gebrek aan technisch vernuft, haha)de oplossing gevonden. Toch maar weer eens de hele boel nagelopen en via opschonen werden de takken kleiner en kwamen dichter naar elkaar toe. Dat scheelde al een stuk. Verder had zoonlief wel erg veel tekst en veel takken en dat maakt het lastiger om een print met grotere letters te krijgen. Nu is het echter, ondanks de hoeveelheid takken en tekst, toch goed leesbaar geworden.

Groet, Coya

Hombre

Hombre

20-10-2012 om 16:55

Niet willen versus niet kunnen

Niet kunnen kan, maar bij 'niet willen' heb ik geen zin om iemand te gaan helpen. Narrig of niet.

Als je niet wilt moet je geen computer kopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.