Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

07-11-2011 om 13:10

Probleem met internet explorer

Sinds een paar weken heb ik problemen met Internet explorer. Het begon met problemen op internetbankieren (Abnamro), ik kreeg daar niet alle opties meer. Sinds een paar weken kon ik ook niet meer inloggen op mijn mailaccount van het werk (https-website). Na een aantal rondjes met diverse helpdesks, konden ze me niet verder helpen dan me verwijzen naar Firefox. Dat heb ik nu maar geïnstalleerd, maar ik vind het toch een beetje een noodoplossing.
Het lijkt een probleem met de beveiligingsinstellingen van Explorer, maar ik heb al allerlei vinkjes gewijzigd. Hoe zou ik het verder nog op kunnen lossen? En hoe zorg ik ervoor dat Firefox wel blijft werken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Opnieuw installeren

Ik werk zelf liever met Firefox dan IE, maar als jij daar toch de voorkeur aan geeft, zou je misschien kunnen proberen de oude versie te verwijderen en een nieuwere versie van IE te installeren?

Chris

Rob

Rob

08-11-2011 om 07:08

Welke versie ie heb je nu?

IE9 geeft nl vaak nog problemen met bank websites etc , IE9 wordt echter vaak automatisch geüpdatet door je windows updates . Als je IE9 hebt zou ik die verwijderen je krijgt dan vanzelf IE8 ervoor terug.

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

09-11-2011 om 19:46

Geen idee

Ik weet niet welke versie IE ik had. Dat vroeg die jongen van mijn werkhelpdesk ook. Inmiddels ben ik wel gewend aan Firefox en het is wel prettig om eindelijk eens een browser te hebben die werkt Hoewel hij er ook al een keer 'zomaar' mee ophield.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.