Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

stonkie

stonkie

06-07-2009 om 13:04

R4 deluxe ii of r4ds?

Hoi allemaal,

Wij willen een R4 kaartje kopen voor de ds van ons zoontje, alleen welke???
Weet iemand het verschil tussen een R4deluxe II+2GB of +4gb of+ 8gb, óf en R4DS + 2gb kaart?
Wat is het handigst als we een aantal spelletjes er op willen downloaden?
Ik heb er helemaal geen verstand van, dus iemand??

Alvast bedankt.
groetjes
Stonkie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

06-07-2009 om 17:31

Kijk eens bij sidder.nl

Daar vind je uitleg over de verschillende kaarten. Er staan twee soorten R4's bij. Waarschijnlijk bedoel jij die.
Een kaartje van 2 gb is ruim voldoende voor spellen. Dan passen er 40-50 spellen op.
Als je de ds ook als mp3-speler gaat gebruiken, kan meer gb wel handig zijn. Maar je kunt dan ook een ander sd-kaartje gebruiken voor de mp3's.
Kijk uit als je een dsi hebt. Dan heb je weer een andere kaart nodig.

stonkie

stonkie

08-07-2009 om 15:41

Inge

Ik begrijp er nog niet veel van, tenminste....ik denk dat ik een gewoon R4DS kaartje met 2GB moet kopen.
Op dit kaartje kan ik dus veel spelletjes downloaden??
Hoe doe je dat dan eigenlijk?

groetjes
Stonkie

stonkie

stonkie

09-07-2009 om 13:47

Het kaartje is besteld, ik zag bovenstaand draadje niet!

bedankt in iedergeval!
Stonkie

margje van dijk

margje van dijk

09-07-2009 om 14:55

Stonkie: archief

Nu je hebt ontdekt dat er nog méér draadjes zijn dan alleen het jouwe kan ik je misschien ook het volgende aanbevelen: zoek eens in het archief. De vraag is al ettelijke malen eerder gesteld.

Elisa

Elisa

11-07-2009 om 20:03

Het verschil van r4ds en r4ds deluxe ii

Het enige verschil wat er zit tussen de r4ds en de r4ds deluxe ii is:
Dat de r4ds maar een geheugencapaciteit heeft van 2 gb. En de r4ds deluxe ii d.m.v. sdhc kaartje veel meer gb aan kan.
Pelle:"Ik had geen gewoon R4DS kaartje gekocht, op de oude versie kunnen de nieuwste spellen niet. Wel die met een gouden III erop, of staat die erop? "
Ik heb een vriendin van mij die de r4ds heeft. En die heeft er de nieuwste spellen op zitten. Dus ik vind het raar dat dat bij u niet lukt pelle
kan het misschie ergens anders aanliggen?

groetjes elisa

maan.

maan.

12-07-2009 om 09:59

R4 en nieuwe spellen

Nieuwere spellen werken niet zomaar op een R4; de R4-software is niet helemaal bijgewerkt. Is een trucje voor staat in het archief.

Zoek in het archief op R4 er loopt in oktober 2008 een draadje over software die niet werkt op de R4 inclusief oplossing.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.