Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leandra

Leandra

30-01-2011 om 14:08

Router en access point vervangen ineen

Hallo,
Vandaag is mijn access point stuk gegaan. Internet nu even met draad. Ik wil nu eigenlijk een nieuwe router en acces point ineen. Op Bol.com staan een aantal van onder de € 50,- en net boven de € 50. Hoe kan ik nu zien of ik alleen aan deze router genoeg heb en niet een los access point nodig heb? Een los accent point is ook weer prijzig.
En nee, niet het konijn heeft een snoer doorgeknaagd .

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij

...zoek je dus gewoon een draadloze router? Die kun jij bij Bol selecteren als je zoekt. Ik heb een Linksys en ben er erg tevreden over. Had eerst een andere maar na gedoe helemaal blij met de Linksys. Je hebt in ze in verschillende prijsklassen.

Leandra

Leandra

30-01-2011 om 21:12

Picasso

Hoi,

Ik ben er inderdaad achter dat ik gewoon een draadloze router moet hebben. Ik heb het access point erbij gekocht toen we over gingen van draad naar draadloos. Bedankt voor je tip, want ik twijfel over het merk. eet je ook waarom er zulke prijsverschillen in zitten? Ik moet zoel beneden als op zolder kunnen internetten.

Groet Leandra

Ik denk

...dat de duurdere exemplaren meer functies hebben die "experts" gebruiken. Wij hebben er 1 die volgens mij rond de 60 euro was.
Qua bereik ligt het een beetje aan je huis. Als het signaal door meerdere lagen beton moet dat kan dat lastig zijn. Ik heb daarom voor mijn zolder desktop een wifi connector gekocht met twee antennes. Ontvangst is prima. Dochter heeft op de eerste verdieping een usb-wifi ontvanger in d'r desktop en dat werkt ook goed. Heb wel alles van hetzelfde merk. De laptops hebben zelf wifi en die ontvangen overal in huis het signaal goed.

Succes met uitzoeken!
Oh ja, ik heb de router en de spullen erbij in een winkel gekocht. Zo kon ik al de vragen die ik had afvuren op een verkoper. Altijd handig als je ergens over twijfelt.

Leandra

Leandra

31-01-2011 om 22:42

Picasso

Ik heb een router van Linksys besteld bij bol.com. Als het goed is komt ie morgen. Ik laat weten hoe de installatie verlopen is.

Groet Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.