Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

nyed

nyed

02-12-2010 om 08:55

Simpel foto bewerkingsprogramma

Ik zoek een heel simpel foto bewerkingsprogramma, om foto´s te verkleinen, te draaien en rode ogen weg te halen.
Wat ik precies zoek is een programma waarin alle foto´s binnengehaald worden die ik op mijn computer heb. Als ik ze dan in het fotoprogramma aanpas dan zijn ze gelijk op mijn pc ook aangepast.
Heb al veel gedownload om programma´s te bekijken maar veel in het Engels en zo moeilijk te begrijpen, ik zoek echt iets heel simpels. Wie oh wie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

02-12-2010 om 08:57

Picnik

Hoi,

bekijk picnik eens. Het is een gratis online programma (www.picnik.com)
70% kan je gratis doen, voor speciale dingen kan je abonnee worden, maar dat hoeft dus niet.
Mijn dochter van 15 kan hier prima mee over weg, dus moet lukken!

succes

Photofiltre

Photofiltre is gratis en simpel en heeft toch nog best veel opties. Wordt veel gebruikt door senioren en er zijn op internet dan ook veel tutorials voor te vinden.
Er zijn ook talenpakketten voor beschikbaar zodat je hem in NL kan zetten.

Print master of easy share

Beide op internet gratis te vinden. Met de eerste kun je je foto's uit afbeeldingenmap halen, bewerken en ook weer per foto terug opslaan. Kun je ook plaatjes ed voor Word enzo gebruiken. Easy share zat bij mijn kodak digitale camara en doet eigenlijk precies wat jij wilt. Maak een hele map achter de snelkoppeling, je kunt foto's bewerken en slaat ze dan ook zo op.
Gr. Rymcke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.