Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sms-problemen

Dochter kocht onlangs een telefoon, weer een nokia, eentje van 70 euro, prepaid.

Ineens bleek dat sommige vrienden haar nog wel konden bellen, maar geen sms sturen. Heel hinderlijk. Zij heeft t-mobile, die vrienden vodaphone.
Is daar iets aan te doen?

Het lastige is dat ze juist deze dagen geen tijd heeft om langs een winkel te gaan en de 14 dagen termijn is bijna verstreken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
notje

notje

13-11-2010 om 08:38

Ook

Ik heb hetzelfde euvel gehad.Ook T-mobile maar ik had een goedkopere telefoon.Na veel heen en weer gebel en mail naar T-mobile en met de winkel kreeg ik uiteindelijk een nieuwe sim-kaart,maar daarmee was het nog niet opgelost.Ik heb maar een andere telefoon gekocht met een andere provider.
Ik moest toen van T-mobile de simkaart in een andere telefoon zetten en het daarmee proberen om te kijken of het aan de telefoon lag of de simkaart.Maar ik kreeg af en toe wel het bericht door en af en toe niet.Ik ben er niet achter gekomen wat het was.Nu me Telfort ontvang ik alles.Dus hup mailen of bellen naar T-mobile!
succes

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

13-11-2010 om 12:24 Topicstarter

Ja maar

als het aan de telefoon ligt, is T-mobile toch niet de schuldige?

Ze heeft al uitgezocht dat haar oude telefoon wel de sms-jes van vodafone ontvangt, maar de nieuwe telefoon niet - terwijl degene die het sms-je stuurt bericht krijgt dat haar sms verzonden is.
Bellen kan wel, maar sms-sen niet.

Nou, ik ga zo naar de winkel waar de telefoon gekocht is en meteen ook naar Tmobile dan. Terwijl dochter twee sinterklaasintochten fluit.

notje

notje

13-11-2010 om 12:53

Bromvlieg

Ja ik had precies hetzelfde.En het is dus nooit opgelost,daarom heb ik uit frustratie na 4 maanden maar een andere telefoon aangeschaft.Ik denk dus dat het inderdaad aan T-mobile ligt.Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Misschien word het een gevaletje Youp van het Hek ;-(

notje

notje

13-11-2010 om 15:29

Oké

Ik begrijp dat je dus de oude simkaart gebruikt in de nieuwe telefoon?Dan zal het inderdaad aan de telefoon liggen en moet de winkel het oplossen.Ik kocht een nieuwe tel.met nieuwe simkaart.Ik had het niet helemaal begrepen.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

13-11-2010 om 19:01 Topicstarter

Inderdaad, oude simkaart in nieuwe telefoon

en de verkoper nam meteen aan dat het aan het toestel ligt. Dit wordt nu opgestuurd en blijft dan 3 - 5 weken weg.

Waarom kunnen ze niet gewoon een andere telefoon geven, mopperde dochter.
Tja, zo gaat dat nu eenmaal.

geduld is een schone zaak.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.