Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Spelletjes wii voor kleine kinderen

Hoi allemaal,
Nu we de WII eindelijk aan de praat hebben (voor wie het draadje gevolgd heeft) en de WII gemod is, zijn we op zoek naar leuke spelletjes voor de kids. Ze zijn 3-4-7. Wie kan ons tips geven??
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

20-09-2012 om 17:54

Jongens of meisjes?

Mijn tweede was vanaf 3 jaar stapelgek op het zwaardvechtspelletje op sports resort. Dat was makkelijk genoeg voor hem (zorg wel voor een obstakel tussen het kind en de tv, want ze hebben de neiging steeds meer naar voren te gaan en rammen voor je het weet de tv stuk). Er is geen bloed ofzo, en mensen die vallen zie je met een parachutje naar beneden gaan, dus is niet zo eng als het klinkt.

Nu zijn ze op Super Mario Bros, maar daar moest ik de 3 jarige in het begin wel mee helpen (nu is hij 4 en doet alles zelf). Is ook leuk, want kunnen ze samen spelen (ook met z'n 3-en). En verder wordt er veel tafelgetennist, gebowld en getennist. (sports resort en tennis op een andere sport cd).

loontje76

loontje76

20-09-2012 om 22:44 Topicstarter

Uhm

meisje 3 en 7 en jongen van 4 bijna 5

dc

dc

21-09-2012 om 18:47

Voor meisjes

als ze van tekenen houden zou ik kijken naar zo'n tekentablet en spelletjes voor ze. Ook heb je leuke dansspellen voor kinderen. Ook karaoke is hier erg populair en vinden meisjes vast ook leuk.

ody

ody

22-09-2012 om 21:19

Bart smit

Toevallig zag ik vanmorgen dat de wii draw in de aanbieding is bij bart smit.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

loontje76

loontje76

23-09-2012 om 11:32 Topicstarter

Oke

Grappig. We zullen eens kijken naar zo'n tekentablet. Ik wist niet dat ze dat ook bij de Wii hadden. Ze zijn nu veel bezig met Dora, Diego en Dora Dance. En ook Mario Kart.....

dc

dc

23-09-2012 om 11:53

Mario kart!

Helemaal vergeten, hebben ze hier gisteren nog gedaan. Die blijft ook leuk, dat doen ze al bijna 2 jaar nu.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.