Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Maria

Maria

29-06-2011 om 11:06

Spoedje: digitale spiegelreflexcamera

Ik overweeg om nog "even snel" voor de vakantie een digitale spiegelreflex camera te kopen. Wel veel geld, dus twijfel twijfel.

Heb nog een "oude" Canon EOS 500 en vond die prima. Dus anders neem ik die toch maar mee.. (heb daarnaast digitale compactcamera's waarmee ik lekker foto's kan schieten).

Iemand ervaring en tips welke digitale spiegelreflex camera ik dan zou moeten kopen? En waarom?

Ook ervaringen met houdbaarheid accu's van camera's en flitsbereik hoor ik graag of andere praktische tips.

En passen die lenzen (van de ouder EOS, ik heb er twee, ook een toeter) ook nog steeds op een nieuwe digitale spiegelreflex?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

29-06-2011 om 13:11

Oh ik had net al in je andere draadje doorgegeven welke camera ik prefereer. Ik heb een canon5D markII . Je kunt bij alle canons je oude canon lenzen gebruiken. Ik vind de batterijen van Canon erg lang meegaan dus perse een tweede kopen zou ik niet aanraden. Ik geloof dat ik wel een week met mijn batterij doe. Ik heb wel een externe flitser, op de canon die ik heb zit geen flitser.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.