Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Steeds pop-up license wizard

Wij hebben in eental weken geleden een kostenloze virusscan gedownload (virusfighter). Nu hebben we een andere maar de vorige virusfighter blijft steeds met een pop-up (elke minuut).
Daarin staat. You need a valid authendtication key to insall and/or update the products in te list.
Ik kan vervolgens kiezen tussen
i dont have a key how do i get it one of
i have a key, where do i enter it.
Maar ik wil geen van dit alles, ik wil dit dus echt verwijderen. Dit lukt me op geen manier. Heeft iemand hier de gouden tip? Alvast bedankt.
Groeten Annala

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

18-05-2009 om 11:20

Heel misschien..

Geen idee wat je allemaal geprobeerd hebt, waarschijnlijk heb je de standaardmanier al geprobeerd? Dus via configuratiescherm - software - verwijderen?
Kijk ook eens in verkenner in de directory waar je het programma hebt geplaatst.. misschien staat daar een file bij die uninstall heet?

succes.

Rob

Rob

18-05-2009 om 17:58

Zoek even in google op remove virusfighter

als de optie van Maan niet lukt.
Goede gratis antivirus programma is avg.
te downloaden via free.avg.com

Rob

J.K.

J.K.

18-05-2009 om 21:32

Malware

De reputatie van Virusfighter is slecht, het is malware.

Op het internet staan manieren om het handmatig te verwijderen. Je moet dan wel wijzigingen in het register durven maken.

Er zijn ook verwijdertools maar het is wijs voor gebruik de betrouwbaarheid van die tools na te gaan.

Een hele simpele oplossing die misschien werkt is het uitvoeren van systeemherstel en een herstelpunt kiezen van voor de installatie van virusfighter

Annala

Annala

19-05-2009 om 13:10 Topicstarter

Bedankt!

Het is inderdaad gelukt, via configuratiescherm. Gelukkig!
Bedankt voor jullie reacties
Groeten Annala

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.