Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Stukje van video

Van dochters balletjuf kreeg ik een link naar een filmpje van het laatste deel van een balletles, waarin de kinderen twee aan twee een dansoefening doen. Eerst een paar andere tweetallen en daarna mijn dochter met een groepsgenootje. Echt ontzettend leuk om te zien! Ik weet zeker dat opa's, oma's en andere familie het leuk zouden vinden om dat ene stukje van dochter te zien, zonder eerst zeven minuten naar voor hen onbekende kinderen te kijken. Kan ik dat stukje uit die video kopiëren? Zo ja, hoe moet dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

30-09-2010 om 18:49

Bewerkingsprogramma

je kan volgens mij de video in zijn geheel downloaden naar je computer en daarna zou je hem wel moeten kunnen bewerken.(google op filmje downloaden van internet en je krijg verschillende links) En dan daarna; misschien heb je toevallig op je computer een bewerkingsprogramma zitten? Ik heb hier i movie op de mac waar het mee kan.
Online kan het ook; hier een linkje met linkjes: http://www.surfplaza.be/webgids/videos-bewerken/

succes

Pennetje

Pennetje

01-10-2010 om 14:34 Topicstarter

Gelukt!

Nou ja, met een beetje hulp van mijn ex-vechtgenoot, die dat stukje video van zijn dochter ook wel wilde hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.