Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Digibeet

Digibeet

29-07-2012 om 18:45

Tablet

Mijn laptop is al bejaard en valt steeds uit. Al tig keer gerepareerd en zo'n koeler gekocht maar beter wordt het niet. Hij doet het wel nog maar is gewoon niet betrouwbaar en ik gebruik de accu niet meer omdat die een van de oorzaken van het uitvallen was. De laptop staat nu dus steeds \op de tafel.
Nu zit ik toch wel graag op de bank met te internetten en ik wil graag iets hebben waar ik op kan terug vallen als de laptop het weer niet of dadelijk definitief niet meer doet. Nu krijg je bij een abonnement op een blad wat ik geregeld los koop, een 7 inch tablet. http://www.computeridee.nl/abonneren-0
Ik heb totaal geen ervaring met tablets dus ik wilde het eerst even hier checken. Is een tablet gewoon een mini laptop? Kan ik daar mee het forum en mijn mail lezen en bantwoorden? Is 7 inch een goede afmeting? Hoe typt het op zo'n tablet? Is het een goede vervanging van een laptop of zal ik gewoon kijken voor een nieuwe laptop?
Over de kwaliteit van dat ding maak ik me niet zo'n zorgen, hij kwam als beste uit de test.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cano

Cano

29-07-2012 om 21:40

Uitvallen

Even over dat uitvallen. Ik heb hetzelfde probleem. Accu eruit gehaald en nu alleen met snoer. Niks aan de hand als ik een boekje onder de laptop leg, het uitvallen gebeurd alleen als hij te warm wordt en door dat boek kan de laptop zijn warmte kwijt.

Succes met verder zoeken

Digibeet

Digibeet

02-08-2012 om 00:22

Accu

De batterij heb ik inderdaad al er uit gehaald maar had verder nergens invloed op. Ik heb een koeler gekocht die behoorlijk koelt en toch valt de laptop nog steeds uit. Ik heb ook tijden een rekje uit de vaatwasser er onder liggen gehad. Dat had precies de juiste vorm en afmeting Maar ook maakte niet echt uit.
Hij valt soms dagen niet uit en de volgende dag al na net 10 minuten. Geen idee waar het verschil in zit.
Iemand nog een reactie op mijn vraag over het tablet?

Stof?

De mijne had hetzelfde probleem en is "schoongespoten" met een spuitbus "lucht" ( compressed air staat er op): al het stof eruit en doet het weer zonder uitvallen !

Digibeet

Digibeet

10-08-2012 om 22:52

Stof

Mijn laptop is inderdaad al een paar keer schoongemaakt. Daarna deed ie het weer een tijdje goed. Maar het is nogal een dure kwestie om dat elke paar maanden te laten doen. Zou ik niet zelf aan de slag kunnen met zo'n spuitbus? Kun je iets stukmaken?

Ja hoor

Gewoon zelf( buiten)de boel doorblazen met compressed air !
Kan niets mis gaan, behalve als je hem laat vallen ;o)

Digibeet

Digibeet

12-08-2012 om 21:04

Compressed air

dat zit geloof ik in een spuitbus? Maandag eens op jacht En nee, ik was niet van plan de laptop te laten vallen
Bedankt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.