Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

(Janneke67)

(Janneke67)

31-10-2011 om 22:33

Tablets

Ik ben op zoek naar een tablet voor een leuke prijs. Die iPad vind ik wel leuk hoor, maar vind hem belachelijk duur.

Nu heb ik iets anders gevonden, maar zou dat ook wat zijn?
http://www.epadpoint.nl/webshop/android-tablets/detail/89/101-inch-amlogic-android-epad4gb-bluetooth-3g-wifi-adobe-flash-hdmi-12ghz-snelheid-e-reader-notebook-tablet-pcgratis-luxe-beschermhoesearphonestylus--usb-transferkabel.html

Ik vind dit echt zo een overbruggingstablet...ik heb het idee dat die dingen gewoon nog vernufter gaan worden, en goedkoper..dus al ik nu eentje van 200 euro koop en daar leuk mee uit de voeten kan....is dat toch leuk?!

Wellicht over een jaar of misschien over 2 jaar...zijn die dingen veel beter en uitgebreider en dan is het niet zo erg om een andere te kopen..maar een iPad van 600 euro zomaar weg doen, dat doet zeer (ook in mijn beurs!)

Wat denken jullie??!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Wat is wijsheid? Niemand kan voorspellen hoe dit zich gaat ontwikkelen. Als je het geld er niet voor over hebt, moet je het er ook niet voor uitgeven.

Belangrijker is dat je je afvraagt waarvoor je hem gaat gebruiken. Tuurlijk is de iPad een leuk hebbedingetje, maar ik het is wel kwaliteit. De Samsung is niet heel veel goedkoper dus het is niet zo dat je alleen maar voor het merk Apple betaalt.

Wij hebben er eentje en voor ons was 3G essentieel. Dat kan met deze wel, maar dan met aparte dongel. Wij willen elders ook gewoon kunnen internetten en niet afhankelijk zijn van de wifi verbinding (of die er uberhaupt is, danwel de kwaliteit ervan. bijv. in een vakantiehuisje, in restaurants (voor de kids), als ik met zoon naar het revalidatiecentrum ga en daar mezelf 3 uur moet vermaken, enz, enz). Als het puur voor spelletjes is of internet thuis en je hebt ook een laptop moet je je afvragen of je het voldoende toegevoegde waarde vindt hebben (voor het geld).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.