Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

03-11-2010 om 19:36

Teken-pad? muis-pen?

Geen idee hoe het precies heet..

Dochter tekent nogal graag op de computer (voornamelijk met paint), nu gaf iemand me de tip dat je dus behalve met een muis ook de mogelijkheid hebt om te tekenen met een soort van pennetje..

Ik ken het verder niet, geen idee of het wat is voor een kind van bijna tien jaar..

Wie kent het wel? Tips, ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

03-11-2010 om 21:33

Ik heb er een

En ik gebruik hem regelmatig bij fotobewerkingen. Het is heel anders als een muis maar werkt voor tekenen en fotobewerkingen fijner en preciezer als een muis. De pen die ik heb is vrij dik. Vergelijkbaar met een vrij dikke stift. Daarop zit een knop die je kan gebruiken als een muisknop, dat is even oefenen en wennen. Je kan het zelfs gebruiken om je met je eigen handschrift computer werk te doen.. Ze zijn er van het merk wacom en ik heb een bamboo. Je hebt ze met pads van a4 formaat. Je hebt er ook die precies de verhoudingen van een beelscherm zijn. Maar dat went heel snel.
Of het handig is voor een tien jarige weet ik niet.. Mijn kinderen pakken altijd de muis, de pen is nl voor mamma

Leuk tekenprogrammaatje

je kunt allerlei effecten proberen en met je muis of tekenpad tekenen LEUK om te doen!

http://mrdoob.com/projects/harmony/#sketchy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.