Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Timeslot blokkeert computer

Gisteren heb ik via de OO-site Timeslot geïnstalleerd op de laptop van de kinderen, maar nu doet die computer helemaal niks meer. Als de computer opstart zie je het Timeslotscherm. Ik kan helemaal niks aanklikken, geen wachtwoord invullen, niet drukken op 'computer uitschakelen', als ik op 'Ctlr-Alt-Delete start taakbeheer' druk floept het schermpje binnen een seconde weg evenals 'alle programma's', dus in het configuratiescherm kan ik ook niet komen, Timeslot verwijderen gaat dus ook niet. Kortom: de computer ligt helemaal plat. En dat was nou ook weer niet de bedoeling. Wie weet raad?

skik

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lastig

Doet de muis het wel? Overkwam mij ooit na het installeren van iets. Puur toeval maar kom er maar achter. Misschien dat je met tab wel bij het inloggen komt?

Zelf heb ik wel eens problemen met timeslot dat er nog een gebruiker ingelogd staat als de pc aan gaat. Maar dan kan ik als beheerder inloggen en daarna staat het weer goed.

Heeft timeslot trouwens niet een helpdesk of zoiets? Wie weet hebben ze daar een tip voor je. Succes!

skik

skik

05-01-2012 om 13:55 Topicstarter

Muis en tab

De muis doet het wel op de andere, nog werkende laptop, maar op de kinderlaptop doet hij niks. Ik heb de tab geprobeerd, maar die doet ook niks. Bij elke toets die ik indruk hoor ik zo'n foutping. Verder niks. Ik heb al gegoogled op Timeslot verwijderen en zelfs op Timeslot hacken maar bij alle instructies moet je eerst het een of het ander openen en dat kan dus al niet. Ik heb dat hele Timeslot ook nog niet gebruikt, gisteravond heb ik het geïnstalleerd, vanochtend gaf hij bij het opstarten van de computer het beginscherm, maar daar kan ik dus niets mee. Echt balen.

skik

skik

skik

06-01-2012 om 09:53 Topicstarter

Hij doet het weer

Hoewel mijn man bepaald whizzkid is en ik de computer ook al een keer aan en uit had gezet, heeft hij het voor elkaar gekregen dat ding weer aan de praat gekregen.

skik

Fijn!

Fijn dat ie het weer doet. Werkt timeslot nu ook goed? Hoop van wel, vind het zelf een uitkomst!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.