Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

13-12-2012 om 17:09

Tip: vodafone simkaart voor kinderen

Ik kreeg net de nieuwsbrief van Vodafone binnen en las dat je voor kinderen een speciale simkaart kunt kopen:

http://over.vodafone.nl/duurzaam/kinderen-veilig-verbinden/kind-veilig-sim

Ik geef het maar even door)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cicade

Cicade

13-12-2012 om 18:41

Thanks!

Mijn meiden (13 en bijna 15) en ik hebben nu een goedkoop abb. bij aanbieder Simpel, maar eigenlijk wil ik als in maart de contractstermijn verloopt toch eens kijken of voor de dames een prepaid kaartje een betere optie is.

Dus ik ga deze tip zeker meenemen, dankjewel Kaaskopje!

Annet

Annet

13-12-2012 om 21:22

Voor jongere kinderen

Ik vind deze prepaid meer geschikt voor jonge kinderen die toch een mobiel mee hebben, basisschoolleeftijd dus.
Voor VO-leerlingen vind ik het wel erg controlerend. Dan moet het wel speciaal bij een kind passen, wil het passen.
Juist met prepaid heb je controle genoeg over de uitgaven. Dus daar zou ik zo'n app niet voor nodig hebben.

i.s

i.s

15-12-2012 om 15:08

wat moeten basis school kinderen metn een mobiel?

Annet

Annet

15-12-2012 om 22:46

Mijn basisschoolkind wel

Mijn kind zit in groep 8. Hij reist 2x per week per trein naar huis. School is 2 dorpen verder.
Ik vind het prettig dat hij een mobiel bij zich heeft. Wij zijn op dat moment niet thuis.
Overigens gebruikt hij een oude mobiel van mij en een simpel prepaid kaartje. Hij mag er niet altijd gebruik van maken.

P

P

15-12-2012 om 23:38

En hier

Zoon zou van mij geen mobiel krijgen tot eind groep 8 maar als je dan via je provider de kans krijgt om iemand een abo te geven die daarmee 3000 belminuten heeft per weet ik veel naar alle abonnees van diezelfde provider en toevallig mijn oudste, mijn man en ik daar allemaal zitten dan haal je een oude (en die zijn bij ons heeeeeeel oud) mobiel uit de kast en kijk je of die nog goed oplaadbaar is en jawel.

Nu belt kind dus met ons allemaal gratis, goedkoper dus dan dat hij ons met de huistelefoon belt. Twee keer per week zijn de jongens anderhalf uur alleen en hij belt mijn man als hij bij zijn vriend gaat spelen.

Ook fietst hij sinds kort zelf naar zijn sport en dan heeft hij dus ook een telefoon op zak en toen hij vrijdag een feest had van zijn sport kon hij even gratis bellen zodat ik hem op kon halen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.