Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

dorle

dorle

19-02-2013 om 10:55

Toetsenbord laptop

Sinds gisteren doet mijn toetsenbord het niet goed meer. Sommige letters kan ik nog wel intypen, sommige niet. De hele onderste rij letters lukken wel. Cursor vliegt heen en weer. Als ik op een site ben, dan zit ik ineens onderaan die site zonder dat ik iets aanraak. Ik heb gisteren met een vochtig doekje mijn toetsenbord schoongemaakt.
En al langer heb ik het probleem dat het beeldscherm soms groen en roze kleurt, als ik hem dan wat meer naar voren of achter draai, is het weer goed.
Help!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verbinding los

Als je je laptop openschroeft, dan zit er in het midden achter je toetsenbord een plug met een brede, soort lint-kabel. Als die er niet goed in zit, dan kun je dit soort problemen hebben. Dan communiceert je toetsenbord niet meer goed met je scherm. Kwestie van even aandrukken.

Ik weet dat omdat ik er met mijn neus een paar keer goed heb boven gehangen, toen een Dell-reparatie mannetje mijn laptop ging repareren.

Maar het is een gok, wil niet zeggen dat dit je euvel is. Als je nog garantie hebt, daarmee aan de slag gaan, zo nee dan zou ik 'm even voorzichtig openmaken en proberen.

Hombre

Hombre

20-02-2013 om 16:52

Mannetje

"Ik weet dat omdat ik er met mijn neus een paar keer goed heb boven gehangen, toen een Dell-reparatie mannetje mijn laptop ging repareren."

Da's dan ook gelijk de belangrijkste reden dat ik alleen Dell Latitudes koop. Dan doen ze het lekker voor je, binnen een dag, op locatie....

(die flat cables kunnen ook nog breken of slecht contact maken:


http://www.youtube.com/watch?v=Ls5TbcE1GRg )

Haha hombre

Voor mij ook geen ander merk dan Dell, ik zweer erbij.
Als er iets is dan is het zo gemaakt, goede service.

Hopelijk lukt het de starter van het draadje om de laptop weer goed aan de praat te krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.