Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

ilsepilse

ilsepilse

21-01-2013 om 19:04

Tom tom, garmin, mio?

TomTom is al wat verouderd, we willen een nieuw navigatiesysteem met gratis update (bestaat dit ?).
Wie heeft goede ervaring met welk merk ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

21-01-2013 om 22:27

Garmin

Ik heb Garmin, waarom? Tijdens de normale levensduur van dit apparaat (weet alleen niet hoe lang) zijn alle updates gratis, het scherm is lekker groot en 't kent heel Nederland en geeft zonder abonnement alle files aan en dan kun je heel eenvoudig kiezen voor omrijden. Ik heb daar wel een speciale kabel voor en niet alle Garminapparaten hebben deze opties. Ik heb 'm nu ruim twee jaar en ik ben er heel tevreden mee. De volgende wordt weer een Garmin. Vroeger had ik TomTom op de telefoon, maar dat wil ik niet meer: ik vind dit beeld ook veel mooier. Nadeel: zonder snoer is de batterij erg snel leeg en geeft dan ook geen files meer aan. Mio ken ik niet.

Vera*

Vera*

22-01-2013 om 08:37

Garmin

Mijn man had Tom Tom op zijn telefoon maar heeft een Garmin gekocht. Volgens mij (naast bovengenoemde reden) ook omdat het touchscreen snel en goed werkt en TT daarin langzamer was.
Hoe het zit met batterijduur weet ik niet, hier is de Garmin 'ingebouwd'.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

23-01-2013 om 12:26

Buitenland

Er zijn landen waar je met je Tom Tom beter niet kunt komen tenzij je van dropping-achtige activiteiten houdt.

Garmin lijkt internationaal wat beter te functioneren. Maar ik heb zelf alleen Tom Tom dus dit is van horen zeggen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ilsepilse

ilsepilse

23-01-2013 om 17:49

Garmin nuvi 2445

zag ik liggen in een zaak vanmiddag, volgens de verkoper inderdaad levenslange update, kan dat wel ??
ik heb idd een beetje mijn buik vol van TT, man is een week geleden heel Utrecht doorgereden zonder de sporthal te vinden TT zei maar rechts afslaan, links afslaan ...

lennest

lennest

23-01-2013 om 20:52

Garnin levenslang

De levenslange update is beperkt tot de levensduur van het apparaat, te bepalen door de leverancier.
Je kunt het vergelijken met een pc: stel je werkt met Windows XP. voor jou werkt het, maar updaten naar Windows 8 gaat niet: je pc is te oud. Zoiets dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.