Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

digibeetje

digibeetje

22-02-2011 om 13:40

Tv met ingebouwde playstation 2 , moet je dan de tv ook aangesloten hebben op de kabel?

Onze zoon heeft flink gespaard en interesse in een playstation. Nu had hij een tip gekregen van een tv waar playstation 2 ingebouwd zit (SONY KDL22PX300AEP), maar wij willen geen tv aansluiting in zijn kamer. Kan hij deze dan toch gebruiken?
Anders kunnen we natuurlijk beter een losse playstation 2 kopen en deze dan beneden aansluiten, maar dan kunnen we ook geen tv kijken als hij op de playstation zit, dus op zich leek me dit 2 in 1 verhaal me wel wat, zeker omdat er ook DVD's in kunnen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

22-02-2011 om 14:28

Persoonlijk

ben ik niet zo van de gecombineerde apparaten. Als de playstation stuk is of gerepareerd moet worden, ben je meteen ook je tv kwijt. Ik heb de dingen liever los...

digibeetje

digibeetje

23-02-2011 om 12:04

Reactie

Ja, hij wilde graag een PS2, vriend heeft ook een PS 2, had bij een andere vriend PS 3 gezien, maar zag daar de meerwaarde niet zo van. Aangezien hier het beeldscherm bij zit was dat voor hem een goede keus.

digibeetje

digibeetje

24-02-2011 om 15:10

Reactie

Bedankt voor de reacties. Inmiddels is hij binnen. het ging inderdaad erom dat hij zonder kabelaansluiting kon.
De PS2 gaat niet mee op vakantie aangezien we kamperen. Daar hebben ze dan hun Nintendo DS voor.

digibeetje

digibeetje

28-02-2011 om 15:20

Drommels

Bedankt voor de tip

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.