Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Chippie

Chippie

10-01-2012 om 13:55

Twitter, #termen worden niet gevonden

Ik heb onlangs voor een speciaal project een nieuwe twitteraccount aangemaakt. Ik gebruik steeds de #naamproject. Maar als ik of iemand anders zoekt op #naamproject dan komen er tal van berichten met precies dezelfde #naamproject, behalve de berichten van mij met precies dezelfde #naamrpoject. Wat doe ik fout? Wat gaat er fout?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reactie

Als je een hashtag (#) gebruikt, wordt ie daarna een andere kleur? Dan zou ie moeten werken. Je kunt er dan op klikken. Als je bijvoorbeeld een spatie of een punt erin gebruikt dan is ie niet helemaal goed en wordt ie ook niet helemaal een andere kleur. Anders zou ik het niet weten.

Chippie

Chippie

10-01-2012 om 19:14

Picasso, helaas...

Picasso, bedankt voor je reactie. De #projectnaam krijgt inderdaad een andere kleur en ik gebruik geen spatie, punt, etc. Begrijp er niets van!

Misschien

Heb je dat twitter account toevallig 'op slot' staan? Misschien dat het daar aan ligt. Is het laatste wat ik kan bedenken, succes!

Chippie

Chippie

11-01-2012 om 00:16

Nope

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar volgers kunnen onze twitterberichten wel zien.

Chippie

Wat ik bedoel, je kunt je profiel openbaar hebben of prive. In het tweede geval zit er een slotje op en moeten mensen toestemming vragen om je te volgen. In dat geval zijn je hashtags ook niet te vinden met de zoekfunctie. Werkt dus alleen met een openbaar profiel.

Chippie

Chippie

11-01-2012 om 18:56

Picasso

Nope, dat is het niet, mijn profiel is gewoon openbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.