Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yura

Yura

26-04-2012 om 09:45

Twitterfoto's openbaar

Mijn kinderen hebben een twitteraccount, dat niet openbaar is,dus dat gaat goed dacht ik. Nu ging ik mijn zoons naam googelen en blijk ik gewoon alle foto's te kunnen zien die hij heeft geplaatst via twitpic, daar schrok ik wel van, want dit was natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Moet je dit apart blokkeren of is dit niet te blokkeren? Ik zal hem vanmiddag vragen of hij die foto's kan wissen, beetje raar dit, je denkt iets met je vrienden te delen en deelt het met de hele wereld.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Yura

Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.

Je kunt ervoor zorgen dat tweets en dus foto's alleen te zien zijn voor volgers door bij Settings de optie Protect my tweets aan te vinken. Je zoon moet dan geloof ik wel iedereen die zijn berichten wil volgen vooraf goedkeuren.

Chris

Twitpic moet je inderdaad apart instellen wat betreft wel of niet openbaar. Bij andere foto-opties voor Twitter kan dat niet eens.
Wat ik zelf ook regelmatig doe is mijn foto's deleten. Doe ik ook met Facebook. Vind ik wel een opgeruimd idee hebben

Yura

Yura

27-04-2012 om 10:43

Foto's moet je dus ook apart instellen wie het kunnen zien, inmiddels ook bij zijn zus gekeken en haar foto's zijn wel onzichtbaar. Mag ze het even aan haar broer uitleggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.