Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

31-03-2011 om 13:57

Vaste telefoon....grrrrrrrrrrrrrrrrrrr kpn

Het is echt godsgeklaagd. Ik wil iets vragen over mijn rekening bij knp van vate telefonie... denkje dat je ze aan de lijn krijgt?? Eerst moet je 70 keuzemenu's door en van de website word je Hele-maal gek.
pff. En als je een klacht wilt indienen hahaha. moet je eens zoeken op de site hoe je een mailtje stuurt...

Wie weet een goede provider voor gewone telefoon thuis (isdn) die wel bereikbaar is en liefst wat goedkoper????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

31-03-2011 om 15:34

Herkenning

ja ik snap je helemaal. Ik zoek me ook altijd suf naar informatie op die kpn site. Heel erg gebruiksonvriendelijk.
Toch blijf ik maar bij knp, ik ben als de dood om te switchen, bang om weken helemaal niets te hebben, geen telefoon en geen internet en ik ben er zakelijk van afhankelijk.
(ik heb ook geen problemen verder met kpn hoor)

Pakket is duur

Wij hebben bij 2 profiders een all in pakket gehad met telefoon maar ik vond het heel erg duur, Ik bel nu betaald via skype en dat bevalt me zo goed dat ik overweeg een vast nummer bij ze aan te vragen
Muizemeis

K.ersje

Je download: http://www.skype.com/intl/nl/home/ ik heb bij dixons een headset gekocht, en op de pc aangesloten. Ik kan nu met mensen die ook skype hebben gratis bellen. En ik kan met beltegoed mensen bellen op vaste en mobiele nummers. Vaste nummers kost 1.2 ct per minuut, niet duur he, en je kunt gelijk zien hoeveel je verbeld hebt, dat vind ik ook handig.
Muizemeis

Pelle

Met skype is dat wel een beetje zo dat klopt. Maar ik vond het bellen met de pakketten tegenvallen. Er werd ons voorgespiegeld dat het goedkoop zou zijn en in de praktijk vond ik dat gewoon tegenvallen.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.