Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Verschil iphone 3gs/4 + data

In het kader van een luxeprobleem... Over twee maanden loopt mijn abonnement af van mijn huidige mobiel en kan ik verlengen (of opzeggen).
Waarschijnlijk ga ik een iPhone aanschaffen alleen weet ik nog niet welke. Mijn man heeft de 4 en vind dat alles wat nieuwer is beter is en misschien dat ook wel zo voor wat betreft de mogelijkheden, maar dat weet ik dus niet. (En hij ook niet want hij heeft de 3GS nooit gehad.) Zelf vind ik het model van de 3GS mooier en daarbij is hij natuurlijk ook goedkoper. Is er iemand van jullie die ervaring heeft met beide toestellen? De 3GS en de 4? Ik ben erg benieuwd naar de verschillen; en vooral of het het verschil in prijs waard is.

Verder ben ik dus naar de abonnementsvormen te kijken. Ik ben niet zo'n beller (maar zou dat misschien wel gaan doen als dat 'straks' handsfree in mijn auto kan) en sms ook niet veel. Wel denk ik dat ik veel gebruik zou maken van internet. Nu zie ik vooral vaak dat bij de goedkopere abonnementen de data vaak tot 500Mb. gaat. Nu heb ik werkelijk geen idee; is dat veel of weinig? Als je elke dag gebruik maakt van die functie zit je dan snel op die 500Mb? Hoeveel hebben jullie?
Overigens zag ik dat je bij T-Mobile onbeperkt dataverkeer hebt, maar daar is de dekking dat weer niet zo geweldig van (zo mijn man is op zijn werk niet bereikbaar op zijn mobiel; zelfs de voicemail doet het dan niet. Nu krijgt hij wel korting van T-mobile op zijn abonnementskosten, maar zou liever gewoon bereikbaar zijn. En ik dus ook. Ik denk dus niet dat ik voor die provider zou gaan.)

Wat zijn jullie ervaringen?

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.