Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Versie voor android?

Is er ook een forum en chat app voor android? En hoe zet ik op galaxy tab de autocorrectie uit? Heb er een geleend en heb de handleiding niet maar er komen nu soms wel hele vreemde woorden te staan.

Groet,
Beemer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

09-03-2012 om 10:18

Nee, die is er niet

de OO-app is er alleen voor de iPhone. Ik heb het een tijdje geleden ook eens gevraagd.
Margje

margje van dijk

margje van dijk

09-03-2012 om 10:19

Ps je moet natuurlijk wel gaan swypen!

Je gaat toch wel swypen als je een Samsung Galaxy hebt? Dat is de hele charme van die Samsung

Uit zetten! Hoe haal je het in je hoofd!

Margje

Swype

De handleiding voor het swypen zit in de vorm van een paar korte lesjes op het toetsenbord van je telefoon! De knop met het blauwe lijntje en de i (linksboven) Swypen is even wennen maar dan echt veel sneller.

App

Trouwens, ik zag ook graag een app voor android, forumbeheer. Hoop dat dat binnenkort kan.

sinas

sinas

09-03-2012 om 20:20

Swypen?

is dat echt zo handig?

Hombre

Hombre

10-03-2012 om 16:45

Ja, handig

Het is intuitief, niet zo enorm afhankelijk van spellingscorrecties en - niet onbelangrijk - je kunt het combineren met 'gewone' invoer. Als je van tevoren weet dat een woord ongebruikelijk is tik je het op de normale manier in. Per saldo is het toch een stuk sneller.

Het android keyboardje is toch al een stuk handiger dan dat van Apple devices. Je hoeft ook veel minder te switchen tussen verschillende alfa/numerieke/symbolen toetsenborden.

Hombre

Hombre

13-03-2012 om 14:43

Xt9?

Ik kan gewoon toetsen zonder irritante suggesties en swypen alleen als ik dat wil. Even in de settings kijken...

Ik zie dat er nog een XT9 predictive setting is:

Settings > Locale and text > Samsung keypad, XT9 -> uit

(mijn S staat op Engels dus je moet even vertalen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.