Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2012 om 00:10

Vodafoon in het buitenland

Ik kreeg laatst een sms'je met de mededeling dat ik met mijn bellen+web+smart abonnement 60 dagen per jaar gewoon met mijn abonnement naar het buitenland kon gaan en daar dus gewoon gebruik van kan maken tegen dezelfde voorwaarden en kosten. Het jaar zou 1 september om zijn dus de sms was eigenlijk een soort herinnering dat ik nog snel even gebruik kon maken van dat recht. Omdat ik er nog nooit van had gehoord, was ik een beetje in de war door dit bericht en heb Vodafoon gevraagd hoe dit zat. Wij gaan namelijk in september op vakantie en... nou lekker dan.. twee weken te laat dus. Maar ik werd gerustgesteld. Nee hoor, ook in september kon ik van die mogelijkheid gebruik maken. Blijkbaar krijg je in het tweede abonnementsjaar weer 60 dagen om in het buitenland te gebruiken. Maar ondanks de geruststelling van Vodafone vind ik het doodeng! Straks zit ik lekker te facebooken op mijn Tsjechische hotelbed en springen de tranen in mijn ogen bij de volgende factuur. Dus wie van OO kent dit van Vodafone en kan mij bezweren dat het écht waar is dat ik zonder meerkosten gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement in een zogenaamd voordeelland?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

27-08-2012 om 00:53

Vodafone

natuurlijk

mix

mix

27-08-2012 om 10:40

Kaaskopje

het klopt, mijn moeder heeft dat afgelopen week in spanje gehad en gaan in november weer en zo maakt zij er dan nog eens gebruik van

Kaaskopje

Kaaskopje

29-08-2012 om 00:03

Mix

Ik wachte nog even meer reacties af, maar die komen niet. Dus dank je wel voor de jouwe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.