Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vraag over galaxy ace

Vandaag ontvangen en aan het verkennen. Wat ik me afvraag is het volgende; rechtsonder zit de terugtoets. Sluiten daarmee de programmas daadwerkelijk af of blijven ze onzichtbaar openstaan? Op mijn vorige mobiel, nokia n97, was er een verschil tussen programma afsluiten en onzichtbaar open. Dat kan nogal wat accuduur schelen. Ik kan het in de handleiding niet vinden en heb inmiddels aardig wat zitten testen, dus misschien staan er nu wel veel toepassingen open zonder dat ik dat zie.
Groet, chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

05-04-2012 om 02:05

Chris

Ik heb de Galaxy SII. Ik weet niet of het officieel 'mag', maar wat ik regelmatig doe is dat ik naar taakbeheer ga, het tabje RAM open en daar op 'wis geheugen' klik. Je ziet dat er dan een heleboel programma's worden afgesloten. Ik doe het al een hele poos op deze manier en ondervind er geen problemen door.

dc

dc

05-04-2012 om 09:19

Open

Ik heb een taskkiller op mijn mobiel gezet, zodat ik af en toe alles even echt uit kan zetten. Kun je gewoon gratis downloaden in de market.

Chris35

Chris35

09-04-2012 om 20:05 Topicstarter

Dank jullie wel!

Ik probeer het vooralsnog via taakbeheer applicaties af te sluiten. Een app doenloaden kan altijd nig. Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.