Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vraagje display samsung apollo

Hopelijk heeft een van jullie een Samsung Apollo, ik zoek iets maar vind het niet.

Bij mijn vorige Samsung stond in de display de provider gewoon in het scherm afgebeeld, handig, want zodra je in het buitenland was zag je via welk netwerk je dan belde.

Ik kan allerlei apps op mijn scherm neerzetten, maar ik had verwacht dat ik standaard boven in de balk wel mijn provider zou zien staan. Maar nee. Die kan ik wel vinden als ik in de instellingen ga zoeken onder meer info over mijn toestel, maar dat is het dan.

Als ik in het buitenland ben krijg ik wel een sms, maar ik zie niet dat de provider veranderd is.

Is het gewoon niet mogelijk of is het wel mogelijk en vind ik het gewoon niet? De handleiding zegt er helemaal niets over.

Alvast dank, groetjes, Moppeke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moppeke

Moppeke

04-04-2011 om 20:24 Topicstarter

Irritant he?

Ik wil gewoon mijn provider in beeld zien, da's alles. Maar ik kom er niet uit. Google is ook niet mijn vriend hierin

Ik hoop dat er nog iemand reageert die al eeuwen zo'n toestel heeft en alle ins en outs weet!

Moppeke

Moppeke

05-04-2011 om 20:25 Topicstarter

Oplossing!

Vanmiddag liep ik langs zo'n telefoonwinkel en ik ben even naar binnen gegaan en mijn vraag gesteld.

Kinderlijk eenvoudig maar de gebruiksaanwijzing verklapt dit mooi niet:

Je hebt je beginscherm en bovenin heb je dat kleine zwarte balkje (waarin rechts ook de signaalsterkte staat). Tip op die zwarte balk en trek 'm met je vinger naar beneden. Daar vind je alles wat je weten wilt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.