Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

17-09-2010 om 15:34

Vraagje over printers

Onze vorige printer kwam bij een klein zaakje vandaan waar ze echt alles wisten.. helaas die zijn er mee gestopt.

En nu willen we een nieuwe printer maar alleen van die onpersoonlijke grote ketens in de buurt zonder personeel met kennis van zaken.

Onze huidige printer wordt voor dochter. Het prettigste aan dat ding vind ik dat ik kan doorprinten met zwart als mijn kleuren op zijn. (mijn moeder kan bijvoorbeeld niet meer zwart printen want haar geel is op..)

Ik heb al bij de winkels op de sites gekeken voor info en ook al bij de producenten van dat spul maar dit is geen info die ze geven.

Hoe zit dat met printers-van-nu? welke printer(merk) laat zich niet van de wijs brengen door een lege kleurencartridge?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

17-09-2010 om 15:50

Klantenservice merk?

Hoi,

Kan je de klantenservice niet bellen van het desbetreffende merk? Ik heb onlangs canon gebeld voor een vraag over mijn oude printer en meteen gevraagd wat een goede vervanger zou zijn. Dat ik door de bomen het bos niet meer zag en dat ie aan die-en-die eisen moest voldoen. Ik kreeg een goede tip en ben heel tevreden over mijn nieuwe printer.
En het vervolg op je huidige printer dan? Heeft die niet ongeveer dezelfde eigenschappen ? Ik zou beginnen bij het bellen naar die klantenservice of helpdesk.

Maxime

Hanne.

Hanne.

18-09-2010 om 21:29

Gaat niet altijd goed

Dat dacht ik ook, maar als bij mijn (epson) printer één cardridge leeg is kan ik inderdaad helemaal niet meer printen.

Heel erg irritant!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.