Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ivanka10

Ivanka10

04-01-2011 om 19:20

Vraagje wii

hallo

als je een spel op de wii speelt moet je dan altijd bewegen?

ik bedoel dus als je fifa 11 speelt moet je dan helemaal meebewegen of kan je ook net zoals op de playstation met de controller alleen het spel spelen als een gewoon computer spel ??

snappen jullie mij een beetje ?

de kids willen geen wii omdat ze moeten bewegen en daarom hebben ze liever een xbox maar ik hoorde dat je ook gewoon kon spelen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bewegen

Nou de eerste paar keer dat ik bijvoorbeeld tenniste met de wii ging ik als een gek tekeer met grote maai bewegingen en omstappen voor back- en forehand. Eigenlijk een beetje zoals echt tennis. Maar als je het een paar keer hebt gedaan dan merk je dat een kleine beweging met je pols eigenlijk al genoeg is en dat je niet zo woest met je hele lijf hoeft te bewegen.
Je kunt niet helemaal bewegingloos op de wii spelen, maar in een stoel zittend kan je met kleine hand/pols bewegingen de meeste spellen prima spelen!

Jesse_1

Jesse_1

05-01-2011 om 14:08

Zelfde als ivanka

Met de luie kont van de bank met die kinderen .
Zus en ik doen net alsof we echt sporten op de Wii (bv tennis), Zwager zit stil op de bank en maakt korte/snelle bewegingen met zijn pols - en is nog veel effectiever ook.
Er zijn ook diverse Wii spellen waarbij je stil zit. Mario Kart is erg leuk, maar ook de Wii Play spellen zit je stil.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

05-01-2011 om 14:09

Zucht, titel was dus: zelfde als drommels

...

Ivanka10

Ivanka10

05-01-2011 om 16:16

Hahaha beweging zat

hoi hoi

mijn zoon is een hele fanatieke voetballer, en wil voor sportleraar leren dus beweging genoeg :o)

daarom wil hij ook gewoon een spelcomputer waar die niet heel fanatiek hoeft te doen !

maar ik lees hier al dat dat met de wii ook kan en gewoon een spel en fanatiek zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.