Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

jansje

jansje

21-02-2010 om 09:24

Vraagje

Ik zat gisteren te laptoppen, ik tik www in en dacht toen even na, toen kwam er in het balkje onder www een lange balk tevoorschijn, waar paar "voorbeeldsite's "op stonden , er stonden dus sexgetinte site's op. Kan dit vanzelf tevroorschijn komen, zonder dat iemand deze site's bezocht heeft??
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Heb geen filter.
ALs ik een filter neem, kun je dan ook heel veel site's wat niet met sex te maken heeft maar waar de letters se, zo achter elkaar getypt worden , dat je die site's ook niet meer kunt bezoeken, maar dat de computer dan denkt dat het een sexsite is en dat ie daarom omdat de SE er in voorkomt van sex deze site maar blokt??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

21-02-2010 om 12:53

Geschiedenis

Die lijst ken ik, die toont de sites die ik onlangs heb bezocht. Het meest waarschijnlijk is dus dat iemand op jouw computer op sexsites is geweest. Dat verzint je computer niet zelf, inderdaad.

Maxime.M

Maxime.M

21-02-2010 om 18:57

Bij mijn mac

Hoi,

Bij mijn mac geeft ie inderdaad ook bij de adresbalk bij www. (en dan een website naam) alleen websites die ik onlangs bezocht heb. Maar ik heb ook een zoekvakje rechts en daar geeft de mac wel suggesties (ook nog in allerlei talen) als ik " se" tik krijg ik ook bijv. sexsucht of sesamstraat (ik deed alleen se en geen sex.. ) maar daaronder ook een lijstje met recente zoekakties.
Ik denk dus dat er wel iets met sex op deze laptop opgezocht is. Een filter houdt weg wat jij weg wilt houden, bijv. sex of geweld maar geen websites die beginnen met de letters se hoor.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.