Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

madlief

madlief

18-10-2012 om 00:24

Waar zijn mijn foto's op de pc? hellup.....

Ik heb foto's geimporteerd, van kaarjte naar PC.
Maaaar, nu kan ik alleen de 20 fimpjes vinden, die op het kaartje stonden. Terwijl er wel gemeld werd dat er ca 250 bestanden werden geimporteerd. Waar zijn de foto;s?
Natuurlijk was ik zo dom om aan te vinken dat het kaartje meteen leeg gemaakt moest worden...
Ik heb gekozen voor Importern met Windows, eerste optie waar het pop up schermpje mee komt. Daarna heb ik niks gekozen, alleen geklikt op importeren.....
Ik heb al gezocht op 2012, voor het geval de foto;s ergens met de datum als titel waren opgeslagen. Geen succes.
Wie heeft er een idee waar Windows die foto;s standaard opslaat? Of hoe zou ik kunnen zoeken?
Erg bedankt alvast.
Madlief.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

18-10-2012 om 08:25

Jeetje

Je kunt kijken onder de folder foto's, of onder downloads.

En voor de toekomst, downloaden kan ook mis gaan, dus nooit je camera leegmaken voordat je hebt gecontroleerd of alles op de computer werkt (en je een backup op een andere plek hebt gemaakt).

succes, ik hoop dat je ze vindt.

Zoeken

Start >zoeken > afbeeldingen/muziek/videobestanden

Zou dat helpen?

Nog een keer proberen

Even 1 foto maken, en die importeren. Kijken of je dan kunt zien waar je computer m neerzet. En anders kijken wat voor naam de foto heeft (meestal iets met 2 of 3 letters en een lading cijfers), dan kan je daarna op zo'n soort combinatie zoeken

merel

merel

18-10-2012 om 13:18

Jpg

doe als zoekterm anders eens jpg of jpeg? Dan moeten er in ieder geval afbeeldingen in beeld komen, hopelijk degene die je kwijt bent.

Inge M

Inge M

18-10-2012 om 15:09

Zoek op datum

Zoek in je hele computer naar bestanden van de dag dat je de camera hebt leeggehaald. Beperk je tot die dag en tot de uitgang jpg. Dat doe je door *.jpg en bij geavanceerd zoeken de juiste datum in te vullen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.