Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Merel

Merel

02-12-2012 om 12:02

Wandelroute

Is er een mogelijkheid om een wandelroute op te slaan? Ik heb in een stad een hele mooie wandeling gelopen van 18 km en het lijkt me eigenlijk wel leuk om deze wandeling op een of andere manier vast te leggen zodat ik het later nog eens kan bekijken? Ik zie wel iets op google maps maar het lijkt erop dat ik het dan online moet opslaan en eigenlijk wil ik dat niet op google. Plus dat ik hem niet meer 3d kan bekijken, kan wel als je hem maakt, maar als ik hem heb opgeslagen dan kan ik het niet meer op die manier bekijken. En ik ben bang dat als ik het zo opsla, dat het op een gegeven moment niet meer werkt als ze weer wat veranderen aan google maps.
Heeft iemand nog een leuk idee/mogelijkheid?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Smartphone?

Als je een smartphone hebt kan je je route loggen met apps als sportstracker. Maar dat is dan in 2D.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Merel

Merel

03-12-2012 om 08:13

Al gelopen

Maar ik heb de route al gelopen. Het is meer het idee van een dagboekje. Ik kan de route natuurlijk uitschrijven, toen ging ik linksaf die en die straat in en kwam dat en dat tegen en toen weer rechtsaf daar en daar heen, maar nu in deze tijd leek me een soort filmpje/virtuele route wel grappig. Ik zie wel een kaart als ik 'm op google inplan maar ik wil hem eigenlijk ook zonder internet kunnen zien en bewaren. (wel op de computer, maar niet via google maps dus)

Lynna

Lynna

03-12-2012 om 17:57

Afstandmeten?

Kan wat je wilt misschien met afstandmeten.nl?

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Merel

Merel

03-12-2012 om 19:04

Opslaan

Ik heb het even bekeken maar dan kan je alleen opslaan als kml bestand of tcx bestand,en volgens mij kan zo'n bestand nooit zonder internet bekeken worden? Ik zie alleen maar tekst en coderingen als ik het open.

Printscreen?

dan maak je toch gewoon een plaatje/foto van je computerscherm. met printscreen of met iphone/ipad druk je tegelijk op de home knop en knop rechtsboven.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Merel

Merel

04-12-2012 om 20:23

Triple

Het is een wandeling van 18 km, als ik daarvan een printscreen maak dan zie je niet vee detail van de route natuurlijk (veel te klein)
Ik heb nu een pdf van de stadskaart gevonden en daar de wandeling op uitgestippeld met photoshop,kan ik ook in en uitzoomen enzo. maar zo ziet het er helemaal niet leuk uit. Zoals je op googlemaps nog streetview enzo hebt, dat lijkt me leuk, dat je echt virtueel nog eens kan kijken in je wandeling, maar ik vrees dat dat gewoon (nog) niet bestaat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.