Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

m ik

m ik

29-01-2011 om 18:39

Wat is een goed anti-virus programma

Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus hier maar om gebruikerservaringen vragen.
Wat is een goed antivirusprogramma? En kan ik beter een Internet Security programma nemen of een antivirus programma.
We hebben Norton gehad, maar daar werd de computer erg traag van. Hij is echter nu ook erg traag en via mijn mail worden er spammeldingen meegezonden. Ik vermoed daarom een virus(je), maar zowiezo is het wel verstandig om er een programma op te hebben !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

29-01-2011 om 18:53

Avira

heb ik er hier op staan, weinig problemen.

Puck

Puck

29-01-2011 om 20:19

Bullguard

Wij hebben bullguard. Niet de snelste viruskiller, maar wel een hele goede. Kwam laatst nog als beste uit de test bij de computeridee. Het houdt het grootste % spyware en virussen tegen volgens die test. En als het bullguard niet lukt om het virus te verwijderen dan hoef je maar 1 mailtje te versturen en binnen een uur krijg je een mail terug met hoe je het virus wél moet verwijderen.
Wij hebben het nu 3 jaar en zijn er erg tevreden over.

Jet Burg

Jet Burg

29-01-2011 om 20:40

Ook avira

Is gratis te downloaden, en heel makkelijk in gebruik, en betrouwbaar.

oregano

oregano

29-01-2011 om 20:48

Hier ook avira

ben er tevreden over.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-01-2011 om 21:38

Van upc

en ook tevreden.
De anti-virus van Ziggo staat als goed bekend.

m ik

m ik

29-01-2011 om 23:01

Re:

wat fijn al zoveel reacties. Ik ga eerst de gratis service van Avira eroverheen gooien en dan eens kijken bij Ziggo.
We hebben internet via Ziggo, nooit aan gedacht om het daar te zoeken !

fladder

fladder

29-01-2011 om 23:06

Avg

Al een jaar of 10. Ja, wel met updates natuurlijk

Hanne.

Hanne.

30-01-2011 om 07:54

Ook avg

Hier ook avg (de gratis versie).

In 10 jaar 1x een virus gehad (en dat kwam omdat ik hoogtstpersoonlijk iets doms had gedaan)

Massi Nissa

Massi Nissa

30-01-2011 om 09:02

Avast

Ik had eerst Norton (kosten iets van 60 euro per jaar), maar daar was ik niet tevreden over. Ik kreeg toch virussen en Norton is bovendien zo'n griezelprogramma dat tentakels uitsteekt naar ongeveer alles in je computer en zeer moeilijk helemaal te verwijderen is. Broertje heeft er nu Avast op gezet en dat werkt prima en is nog gratis ook.
Groetjes
Massi

NaShA

NaShA

30-01-2011 om 12:54

Avast had ik ook

maar op een gegeven moment ging die moeilijk doen als gratis versie, moest ik steeds opnieuw installeren. Toen naar avira overgestapt (volgens mij na een tip van hier ook...)

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2011 om 17:05

Ook avg

Wij hebben ook al vele jaren naar tevredenheid AVG.
Margje

Ook avast

Naar volle tevredenheid. Af en toe geeft hij aan dat je moet updaten naar een nieuwere versie, dat kon tot nu toe altijd gratis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.