Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Digibeetje

Digibeetje

02-07-2011 om 11:28

Wat nu? klachten 123 website bouwen

Hallo allemaal

Ik ben echt een digibeet. Voor mijn hobby waar ik ook mee verkoop heb ik een website gestart om te kijken of dit mezelf zou lukken. Dat lukte aardig op 123 website. Toen kreeg ik van de klantenservice een mail 3 weken terug dat als ik de website wilde houden ik voor de komende 3 maanden 20 euro over moest maken. Dit heb ik gelijk gedaan via ideal. Toch was de volgende ochtend de website verdwenen. Ik heb al 3 keer gemaild dat ik betaald had en er niks meer mee kon,maar geen reactie terug! Tot ik vanmorgen een automatische mail kreeg dat als ik de website wilde houden/openen ik 20 euro over moest maken. Grrrrrrrrrrrrrrrr heb al 3 keer gemaild dus dat ik dat al gedaan heb en ik mijn vertrouwen kwijt ben in hun en mijn geld terug wil. Met als resultaat geen reactie. Wat kan ik nog doen? Ik wil graag mijn geld terug.

Groetjes digibeetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

07-07-2011 om 16:30

Messageboards?

kan je geen site via messagboards maken dat is gratis, heb geen idee wat 123website is of doet ? kan je je geld niet terugstoren ?? storno zeg maar?

Aniek

Aniek

08-07-2011 om 22:01

Probeer eens te mailen vanaf een ander emailadres met een algemene vraag? Als je een reactie krijgt weet je dat ze je negeren? En bel je bank want als je je geld al terug kunt laten storten moet dat binnen 30 dagen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.