Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sarah E.

Sarah E.

03-02-2011 om 15:03

Wat te kopen?wi, playstation, x-box?

Hai!
Mijn zoon van net nog geen 10 zegt dat vriendjes het bij hem saai vinden omdat we geen wii of playstation oid hebben. (alleen nintendo en pc). Nou zie ik zelf de noodzaak niet, maar ik ben er ook niet pertinent op tegen om een spel voor meer personen in huis te hebben. En ik merk dat ik die opmerking over 'saai' toch vervelend vind. Nou is hij over niet al te lange tijd jarig, dus zou ik best genegen zijn een goeie aankoop te doen op dat gebied waar zowel hij als zijn iets jongere zusje lol aan hebben (en wij misschien ook wel). Kan iemand iets vertellen over wat dan leuk is om aan te schaffen?
Alvast dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-02-2011 om 19:59

En je zoon?

Je zoon heeft vast al van alles bij vriendjes gespeeld. Kun je bij hem niet even subtiel polsen wat hij het leukste vindt?

Wij hebben een WII en zijn er superblij mee, maar geen ervaring met de anderen.

Wij, wii

Wij hebben voor de Wii gekozen omdat er geen geweld gebruikt wordt in de spelletjes, het leuke is je kunt tegelijkertijd samen spelen met twee of meer en je moet er voor in beweging komen. Dat laatste geldt niet voor ALLE Wii spelen trouwens.

dc

dc

04-02-2011 om 12:18

Eerste ook niet

Mijn 4 en 2 jarige zijn gek op het zwaardvechtspelletje in het Resort spel. Maar goed, er gaat niemand dood. Als ze van de brug vallen, zie je ze even later met een parachute weer omhoog komen

En ik vind het heerlijk op koude winterige middagen. Kunnen ze inderdaad toch nog flink bewegen!

Sarah E.

Sarah E.

12-02-2011 om 17:21

Dank jullie wel

ik ga alle tips natrekken en met mijn zoon bepraten.
Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.