Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Koelkast

Koelkast

17-12-2012 om 12:18

Wat voor abonnement (of prepaid) bij een mobiel?

Mijn dochter krijgt voor haar verjaardag van de oma's een Samsung Galaxy Y. We moeten hem nog gaan kopen. Ze is 14 en we willen graag de kosten binnen de perken houden, daarom denken we aan prepaid.
Zelf ben ik nog uit het tijdperk van de koelkast en ik weet niet goed wat we moeten hebben. Ik wil me niets aan laten smeren dat onnodig is of te duur, maar het moet voor haar ook wel leuk zijn.
Iemand een idee?
Koelkast

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-12-2012 om 13:11

Ik ben conservatief

Als je vaste inkomsten hebt mag je vaste lasten. Bij een puber zou ik voor een prepaid gaan en dan eentje met een goede landelijke dekking en bij voorkeur een bedrijf met een gevestigde naam of die geen imagoverlies kan lijden. Hier heeft puber prepaid van de Hema.

Rosa van der Zanden

Beginnen met prepaid

Ik zou in ieder geval beginnen met prepaid. Dan kan ze nooit over haar bundel heen bellen, met mogelijke vervelende financiƫle consequenties.

Als je een beetje een idee hebt van haar belgedrag kan je altijd nog een abonnement(je) voor haar afsluiten. Bij simyo bijvoorbeeld kun je een prepaidovereenkomst eenvoudig omzetten naar een abonnement vanaf 2,50 euro per maand voor 100 belminuten. Internet kun je er apart bij nemen.

En als jullie thuis wifi hebben, kan ze whatsappen. Dat scheelt weer sms'jes.

Chris

madelief

madelief

19-12-2012 om 08:43

Supermarkt?

Bij onze supermarkt ( deka) kun je een prepaidkaart kopen en bij je boodschappen krijg je dan gratis belminuten. Ideaal, ik koop nooit beltegoed voor haar. Inderdaad prepaid, abonnement begin ik niet aan op die leeftijd.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.