Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wel eens problemen met de app na Ouders Online

Als ik zou weten wat ik fout doe zou ik me nu niet melden, maar soms verdwijnt óf de tekst van een bijdrage van het forum, óf een gedeelte van de tekst.

Dan probeer ik van alles om het te herstellen, maar niets lukt.
Als ik dan een tijdje later de App opnieuw start is alles weer goed.

Wat doe ik verkeerd?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prakje

Prakje

30-08-2011 om 19:30

Geen idee

Maar ik heb hetzelfde probleem. Heel irritant! Heeft volgens mij te maken met de advertentie onderaan... Als ik die zie, en ik kantel mijn iPad, dan is het probleem er ineens.

De teksten zijn of half verdwenen, of helemaal weg... Grrrr

Prakje

Prakje

30-08-2011 om 19:35

En ja hoor... het probleem is er weer... ((

Ga maar wat anders doen, hoop dat de app straks weer gewoon werkt....

Angelika

Angelika

31-08-2011 om 10:16 Topicstarter

Advertentie?

Die zie ik nooit. Maar ik heb ook zo'n vermoeden dat het met het kantelen te maken heeft. Even kijken wat nu gebeurt want typen kan helaas alleen rechtop.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Angelika

Angelika

31-08-2011 om 10:17 Topicstarter

Idd kantelen...

...daar ligt het aan. Maar hoe voorkomen? Vastzetten als je ool gebruikt?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Primavera

Primavera

31-08-2011 om 18:30

Advertentie

Angelica, ik had ook nooit advertenties tot ik op het onzalige idee kwam om de oo-app te updaten met de versie van april.
Sindsdien is er een zeer irritante bewegende iAd onderaan het beeld te zien, waar je met scrollen makkelijk per ongeluk op klikt, terwijl je hem niet zoals gewone webadvertenties weg kan klikken. En dus het nuttige oppervlakte van het toch al kleine schermpje nog kleiner maakt.

Ik vindt het geen stijl, denk je een verbeterde versie te updaten en krijg je ongewaarschuwd advertenties in je maag gesplitst, terwijl de App nog slechter werkt ook zonder dat je terug kan naar de oude versie. Ik baal stevig.

Groeten Primavera

Angelika

Angelika

01-09-2011 om 09:14 Topicstarter

Update

Ik heb mijn Ipad sinds mei, dus vermoedelijk ken ik die oude app niet eens.
Ik heb nu ook een 2e hands Ipod touch. Die gebruik ik eigenlijk niet voor apps. Toch maar eens kijken hoe dat gaat.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Angelika

Angelika

01-09-2011 om 09:18 Topicstarter

Test

Dat ging snel. Ik zit dus nu al weer op de ipod. Maar ook hier zie ik geen advertentie

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Primavera

Primavera

01-09-2011 om 13:06

Angelika

Het ligt aan de combinatie van het besturingssysteem iOS 4+ (anders krijg je geen iAD's te zien) en de nieuwe oo-app. Op iPad en Ipod is die pas later uitgekomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.