Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

surfer

surfer

13-04-2011 om 10:13

Welk mobiel abbo (onbeperkt internet)?

Hallo mensen,
ik denk erover om toch te kiezen voor internet op mijn mobiel maar wil NIET vast zitten aan data limits.
geen verrassende rekeingen krijgen achteraf dat ik over datalimit heen zou zijn gegaan bijv.

gewoon een vast bedrag per maand.
ik hoor wel eens mensen praten over een tientje vast per maand onbeperkt.
heb al wat gesurfd,
maar wil toch eens hier mijn licht op steken.

MAX tientje is wat ik er aanzou willen uitgeven eerlijk gezegd.
en liefst een sim only abbo.
iemand goede tip???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
surfer

surfer

13-04-2011 om 12:00

Wat ik me afvraag

na enig surfen en zoeken....
kun je als je zelf al een mobiel abbo hebt....van een andere provider internet bundel kiezen???

stel ik zou bij telfort een bel abbo hebben.
kan ik dan bij een T mobile of Kpn ofzo een internet bundel los bestellen of kan dat niet?

voel me een groentje hoor op dit gebied...

1 provider

Je kunt niet twee providers hebben op 1 telefoon. Zelf heb ik een abbo van Vodafone waar je onbeperkt internet voor 10 euro (ex btw geloof ik) bij je telefoonabbonnement kunt nemen. Het heet Blox en je kunt het online aan of uit zetten. Ik heb het uitgezet omdat ik het met mijn belminuten erbij te duur vond (internet is vast bedrag maar de rest in principe niet).

Ja vodafoon

even zien dochter heeft vodofoon en de sms-verdubbelaar (=10 euro) én bloxx (ook 10 euro) die kan dus voor 20 euro zich het apezuur sms-en (is voor de mensen die geen internet hebben) en onbeperkt internetten en dan heeft ze nog 10 euro beltegoed per maand. Is ze door d'r beltegoed heen (gebeurd regelmatig) dan sms't ze : 'bel me!' (naar mij b.v.) is ze door d'r sms-tegoed heen dan sms't ze online via allerlei sites (kan ook).
Genoeg oplossingen dus om evt. beltegoed op te lossen.
Is sim-only en je kan het naar believen aan en uit zetten. Werkt niet in het buitenland.
groeten albana

Nee pelle 20

En wat is er idioot veel aan? Wij hebben voor de vaste telefoon een veel hogere rekening p.m. en dan tel ik internet er nog niet eens bij.....
En voor een gemiddelde wat oudere puber is 20 euro ook niet veel, ik hoor wel eens van vriendinnen die pubers in dezelfde leeftijd hebben en abbonementen hebben en die dat door omstandigheden overschrijden (vriendje ver weg ofzo) en wat je dan voor'n bedragen hoort, daar komt oudste met die 20 euro nog niet in een half jaar aan.
Buiten dat is het pre-paid, dus je kan niet zomaar meer verbellen/ver-sms-en, dan moet je eerst weer opwaarderen.
Buiten dat betaald ze het zelf, gewoon van d'r bijbaantje en het is haar énige telefoon, ze heeft er geen vaste lijn naast zoals wij.
En met onze telefoon belt ze nooit of het moet haar opa zijn ofzo (mobiel nooit aan,alleen op vakantie).
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.