Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mamba

Mamba

28-03-2009 om 08:19

Welk wii spel voor mezelf?

Ik heb wel een leuk spelletje verdiend . Ik heb de WiiFit (erg leuk!) en de kinderen hebben Mario Kart, Boomblox, play en natuurlijk sports. Ik ben geen echte gamer en platform-achtige dingen zijn niet aan mij besteed. Wie heeft tips?
Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

29-03-2009 om 14:21

Hmm nee, lijkt me saai

Is Agathy Christie iets? Of Zelda? Ik speel op de DS Professor Layton, vind ik wel erg leuk.

Maylise

Maylise

29-03-2009 om 14:42

Zelda

Agatha Christie op de Wii ken ik niet maar Zelda Twilight Princess is een heel mooi spel wat ik toenertijd met veel plezier heb gespeeld.

Maylise

Mamba

Mamba

29-03-2009 om 19:47

Pelle

Ik weet ook niet wat Zelda is, hoor hier af en toe dat het een leuk spel is vandaar mijn vraag. Prof Layton is toch alleen maar op de ds?

Janeway

Janeway

29-03-2009 om 23:02

Zelda

Sinds december een wii en hier kocht ik geheel en al voor mijzelf Zelda erbij..
Onwijs leuk spel en ik heb het nog niet uitgespeeld..
Goed kijken zoeken na denken, we (man en ik) spelen vaak samen.. Ik speel en hij kijkt mee..
Niet voor kleine/jonge kids of tere kinderzieltjes. Mijn dochter 10 vind het eng (maar dat is een watje )

Maylise

Maylise

30-03-2009 om 14:36

Zelda

Zelda is een niet traditionele RPG die Role Playing Game elementen combineert met platform en adventure elementen. Er zit wat vechten in (Real Time), redelijk wat puzzels en verder een doorlopend verhaal (De RPG elementen). In tegenstelling tot de meer traditionelere RPG wordt er niet gewerkt met punten die het personage opwaarderen maar kan naar mate je verder komt krijg je wel meer leven en meer soorten wapens.
Verder is het een lineair spel. Je kan dus maar een weg volgen.

Het is geen extreem moeilijk spel, zeker als je eenmaal doorhebt hoe de puzzels werken maar entertainend genoeg met veel afwisseling.

Naast Zelda Twilight princess kan je met de wii points geloof ik ook Ocarina of Time kopen wat IMHO het beste zelda spel alle tijden is. Dit spel is oorspronkelijk voor de N64 uitgekomen maar de graphics zijn niet eens zo veel anders dan die van Twilight Princess (wat meer zegt over de ondergewaardeerde rol die Nintendo aan graphics geeft dan over iets anders)en het is boven al nog zeer speelbaar. Ook nog goedkoper dan Twilight princess. Ik meen 1200 wii points.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.