Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke app is jouw favoriet?

Sinds enige maanden ben ik in het bezit van een tablet.
Leuk en handig.
De meeste apps zijn algemeen bekend,maar welke app gebruik jij het meest en welke vind je het leukst?
Wordfeud is hier favoriet en Candy Crush saga.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn favorieten

Wi-Fi finder, om wifi spots op te zoeken als je ergens op lokatie bent.

En Wi-Finder van Boingo doet hetzelfde, maar dan voor betaalde spots. Handig in het buitenland.

Ik gebruik flipboard, voor mijn portie dagelijks nieuws, ook gekoppeld aan facebook en twitter. Heel handig!

Ik het een tweetal converters erop staan, handig bij het koken en bij het omrekenen van valuta.

Natuurlijk ook een hele reeks spelletjes. Ik houd erg van time-management games, en cooking dash is daarin mijn favoriet. Verder vind ik Temple Run erg leuk, en Subway Surf. Maar ik speel ook wel rummikub en tri-ominos.

Fotopedia vind ik erg mooie apps voor reizen, prachtige foto's en ook informatie. Natuurlijk ook de tripadvisor.

Google maps, ook voor als ik op reis ben.

App van de dag, om iedere dag een aanbod te krijgen voor een gratis app. Zo kun je eens wat uitproberen. Appy Day doet hetzelfde voor engelstalig aanbod.

Nu gaan wij dit jaar naar Marokko en naar Italië op vakantie, dus ook voor die landen heb ik verschillende apps met info opgezocht.

En omdat ik graag fotografeer heb ik ook nog een hele reeks fotografie apps (bewerking, syncen) op de ipad staan, ik hoor het wel als je wil weten welke.

mirreke

mirreke

21-03-2013 om 21:37

Mijn favorieten

Als eerste de kindle, ik lees graag en vind et geweldig, een e-reader. Tegenwoordig zoek ik vooral gratis boeken bv de aanbiedingen bij amazon, heel verrassend. Verder office, nieuwsapps, huffington post, daily beast, twitter, ik doe niet heel vaak een spel, maar als ik een spelletje doe zijn het vooral puzzelspellen zoals flow free, of haunted manor, of enigmo2 van pangea. Sowieso alle spellen van pangea zijn n aanrader.
Buienrada;, starwalk, práchtige app voor als je van de sterren en de melkweg ed houdt. Ik heb ook enkele natuurapps, om vogels en amfibieën ed te kunnen determineren.

Uitzending gemist. Super handig, vaak kijk ik overdag bv penw op de ipad tijdens het werk of als ik aan het koken ben.

Een paar fantastische apps om chinees te leren. Skype, en ik heb ook fotobewerkingsapps en een paar mooie tekenapps, zoals procreate,

En allerlei goede en leuke educatieve aps voor de kinderen.

mirjam

sinas

sinas

21-03-2013 om 22:05

Veel spellen

wordfeud, wordon, ruzzle, allemaal woordspelletjes. Draw free en nummi ook leuke spellen. Subway surf speel ik ook.
Verder de facebook app, whatsapp, tweedle voor Twitter, verschillende muziekapps, tunewiki voor songteksten, of musixmat. Ook handig als je een nummer op de radio hoort en niet precies weet wie het ook weer was. Shazam kun je daar ook voor gebruiken. Nieuwsapps, zoals nu.nl. Ik gebruik ook voetbal.nl.
Reclame apps, reclamefolder, superdeals, benzine-jip (zoekt de goedkoopste benzinepompen in je omgeving).
En wat fotobewerkingsapps, picsart bijv. of face in hole

The free dictionary

Ik lees graag Engelse boeken, maar ben nogal lui aangelegd dus een woordenboek pakken om een onbekend woord op te zoeken als ik verder de context wel begrijjp, vind ik teveel werk. Maar even op mijn app opzoeken is zo gebeurd! Verder zitten er extra's bij, als "word of the day", "article of the day", woordspelletjes als "hangman" (galgje dus) en "spelling bee", dus dat is mijn favo app!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-03-2013 om 23:53

Zoveel

Wordfeud, Bakery Story, Restaurant Story, Fashion Story en sinds kort ook de Petshop Story (heet het zo?). Daarnaast kijk ik elke ochtend het nieuws via de teletekst-app. Ik gebruik Instagram of het gewone fototoestel. Facebook, ING-app, ik heb van dit forum een sneltoets op het bureaublad wat ook een beetje werkt als app. Wat nog meer: 9292 voor het plannen van een reis, de app van de NS voor de treintijden of ook het plannen van een reis. En Whatsapp natuurlijk. Mijn hotline met mijn dochters.

Rafelkap

Rafelkap

22-03-2013 om 06:22

Hey day

Ik doe niks met de ipad. Alleen Hey day, de boerderij van mijn oudste. Daar wil ik nog wel eens even de koeien melken , de beesten te eten geven en een bestelling doen. De boel moet toch draaiend gehouden worden ?!

Brianna F

Brianna F

22-03-2013 om 08:57

Whatsapp

Ik kan 'm niet vinden op mijn Ipad, wat doe ik verkeerd?

Tijgeroog

Tijgeroog

22-03-2013 om 09:45

Mirreke

Starwalk ziet er goed uit. Maar ik heb alleen Wifi op m'n iPad, werkt het dan ook?

Whatsapp

Whatsapp werkt alleen op een apparaat waarmee je kunt bellen. Dus niet op de iPad.

toja

toja

22-03-2013 om 10:34

Pinterest

Ik gebruik de volgende apps regelmatig: facebook, ouders online, RTL 365, nu.nl, teletekst, uitzending gemist, wisselende spelletjes en pinterest.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Brianna F

Brianna F

22-03-2013 om 12:40

Whatsapp ot

Dat is toch te omzeilen? Ik heb whatsapp ook op mijn pc, via bluestacks Ik vroeg me af of daar ook een prgrammaatje voor was voor de Ipad.

madelief

madelief

22-03-2013 om 19:27

Deze

Uitzendinggemist, rtl gemist, ziggoapp, skype,funda, facedial, buienradar, windguru, radio apps als 3fmen 538, marktplaats, bankrekening, kortom heel veel!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 19:14

Rafelkap

Ik heb ook alleen wifi.

Het leuke van de app is dat je idd ook ergens op locatie de sterrenhemel kunt bekijken, maar ja, ik heb heen 3g en ga het ook niet nemen.

Ik neem m nog wel eens mee de tuin in, maar ik lig ook graag op bed, onder het dakraam, naar de sterren te kijken met de ipad erbij.

En het leuke is dat je hiermee dus ook de sterrenhemel onder je voeten, dus aan de andere kant van de aarde, kunt zien.

Fenomenale app, echt!

mirjam op haar ipad

Rafelkap

Rafelkap

23-03-2013 om 19:33

Mirreke

Ik geloof dat je Tijgeroog bedoelde. maar die app zal ik ook graag eens bekijken vanuit mijn bed (ook alleen wifi)

Bij die app van mijn zoontje bestier je een boerderij. Ik vind het dan zo zielig als die kippen honger hebben etc, is wel verslavend maar ook rustgevend.

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 21:17

Sorry rafelkap

Ik zie het nu ook. nou dan was het ook voor tijgeroog bedoeld. lyrisch blijf ik, ik vind het een geweldige app om ook weer fijn te relativeren. Als ik me eens erger aan school of ik kom gestressed thuis, dan werkt niets zo goed als dat prachtige indrukwekkende heelal, met de melkweg en de sterrenbeelden...

mirjam

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.