Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

69er

69er

23-10-2011 om 18:08

Welke console spellen voor kinderen

Sinds een jaar staat er een ps3 in ons huis en er wordt weinig mee gespeeld...., vooral omdat we geen leuke spellen kunnen vinden. Het enige dat er gespeeld wordt is fifa.
Ik zoek spellen die geschikt zijn t/m 12+ en nederlands ondertiteld, indien nodig. Geen race, niet "zeer kinderachtig" (kind is 10), vechten ok, maar geen monsters. Wat tot nu toe afgekeurd is...ico/shadow, little big planet, ratchet..., prince persia, dynasty warriors, singstar...., majin forsaken kingdom, portal2, sportspellen met de move.

Wat dan wel.....nou, toen kind jonger was speelde het veel freddy fish, avontuur met spelletjes/raadsels. Doos van pandora en pokemon op de ds zijn favoriet. Kind geeft zelf aan dat het op zoektocht gaan, detective spelen leuk vindt...
Eigenlijk tegen beter weten in monkey island gedownload naar aanleiding van de trailer, maar inderdaad geen nederlandse ondertiteling....
Is toch te gek dat op zo'n duur aparaat alleen fifa gespeeld wordt..., wat spelen jullie kinderen?
69er

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
69er

69er

23-10-2011 om 22:39

Nederlands

deze spelen heeft mijn kind afgekeurd en de ps heb ik niet uitgekozen...
Nederlands, omdat er spelen zijn ( de spelen die mijn kind dus wel leuk vindt) waarbij je aanwijzingen krijgt of keuzemogelijkheden in dialogen die je echt nodig hebt om door het spel te komen. Zoals bij het ds spel professor layton en doos van Pandora. Deze vind kind zo leuk dat íe achter me aan lopt om het door mij te laten vertalen ( op zoek naar de juiste titel vind ik nu dat deze er ook in een nl versie is..;-( ). Ik startte monkey island op en kind haakte direct af toen het zag dat de hele verhaallijn in het engels was.....hetzelfde geldt voor back to the future...
Ik ben er ondertussen wel achter dat ubisoft wat nederlands heeft en sony zelf, maar daar heb ik nog geen leuke spellen kunnen vinden.
69er

69er

69er

24-10-2011 om 09:08

Layton

daar gaan ik eens naar kijken, het pc lijstje google ik even door en stop ik in de portemonnee voor als we eens in de buurt van een mm komen.
Ik houd ook even de nieuwe uitgave kuifje in het oog, wellicht dat het wat is. Wie kent Rango?
De bieb, tja, ik woon in een gebied waar door samenwerking van vele biebjes geprobeerd wordt nog wat uit te kunnen lenen/ sluiting te voorkomen. Ik blijf ook lid om dit ( met name voor jeugdleden) te kunnen behouden, maar uitgezonderd nieuwe literatuur kom ik daar niet aan mijn trekken en moet ik alsnog kopen.
De ps de deur uit?, van mij mag het, maar het was de aankoop van mijn wederhelft. ( leuk voor blue-ray films, die we ook niet kijken...hmmm, ook een idee)
Ik kan me herinneren dat ik de ds ooit een belachelijk dure aankoop vond voor de kinderen (moesten ze dus ook meefinancieren), maar dit was achteraf een zeer goede keuze, in ieder geval beter dan de ps.
69er

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.