Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Bijtje82

Bijtje82

10-04-2022 om 18:31

Welke internet provider?


Bijtje82 schreef op 11-04-2022 om 07:10:

[..]

Ja, maar daar heeft mijn zoon dan niets aan als ik niet thuis ben.

Inderdaad, dan zou hij ook een onbeperkt data abonnement nodig hebben, dan ben je met vast goedkoper uit.

Daglichtlamp schreef op 11-04-2022 om 12:23:

[..]

Inderdaad, dan zou hij ook een onbeperkt data abonnement nodig hebben, dan ben je met vast goedkoper uit.

Je hebt nu ook beiden een abo he? Voor 20 euro per maand per persoon heb je tegenwoordig al simonly met onbeperkt data. https://www.belsimpel.nl/budget-mobiel/budget-mobiel-onbeperkt-min-sms-mb-sim-only-2-jaar

Bijtje82

Bijtje82

11-04-2022 om 13:14

Aiden schreef op 11-04-2022 om 13:02:

[..]

Je hebt nu ook beiden een abo he? Voor 20 euro per maand per persoon heb je tegenwoordig al simonly met onbeperkt data. https://www.belsimpel.nl/budget-mobiel/budget-mobiel-onbeperkt-min-sms-mb-sim-only-2-jaar

Mijn zoon heeft geen mobiel. 

Je hebt een zoon zonder mobiel die wel alleen thuis is zonder vaste telefoonlijn. Ja sorry dat is teveel informatie in mijn hoofd die niet bij elkaar kan komen geloof ik. 

Bijtje82

Bijtje82

11-04-2022 om 13:55

Aiden schreef op 11-04-2022 om 13:32:

Je hebt een zoon zonder mobiel die wel alleen thuis is zonder vaste telefoonlijn. Ja sorry dat is teveel informatie in mijn hoofd die niet bij elkaar kan komen geloof ik.

Mijn zoon wordt 11. Zit in groep 7. Heeft geen mobiel nodig, maar moet wel huis werk maken op een laptop. Hij kan prima een paar uurtjes alleen thuis zijn. Maar een mobiel krijgt hij voorlopig niet.

Hij heeft een horloge waar mee hij in geval van noog kan bellen of waar ik hem op kan bereiken. En als het nodig is kan ik zien waar hij uit hangt. Maar daar gebruik ik hem niet voor. Het is puur in geval van nood. Op school mag hij hem niet eens om, terwijl hij er niks mee kan. Behalve voorgeprogrammeerde nummers bellen. 



Ziggo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.