Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke ipad 2 en welke accessoires?

ik zit te kijken naar een iPad 2 maar loop tegen de volgende vragen aan:

Wanneer is 32Gb nodig omdat 16Gb niet meer voldoet? En dan bedoel ik bij wat voor soort gebruik? Ik ga er niet vanuit dat ik er films op ga kijken. Scheelt nu bij het prijzencircus van V&D € 70 maar vraag me af of ik achteraf spijt krijg dat ik op toch al groot bedrag niet dan ook nog beter die € 70 extra had kunnen betalen.

Maar dan is er ook nog 3G als optie bovenop de WIFI. Hoe krijg je dan de 3G aangesloten? Zit er dan ergens een mogelijkheid voor een sim met internetabonnement?

En dan denk ik nu dat een hoesje met toetsenbord handig is maar iemand die daar al ervaring mee heeft? Even link naar wat ik bedoel: http://www.vd.nl/g20870897.html?SearchSuggestUsed=true#omschrijving

Of kan ik beter een standaard Apple hoes nemen en zo ja, daar zie ik dan ook weer 3 verschillende typen van die allemaal zo opvouwbaar zijn dat je 'm ook erop kunt laten steunen. Nog tips waarom ik beter model x dan model y kan nemen?

Bedankt voor jullie hulp alvast! Ik kan met dit soort zaken zo moeilijk beslissingen nemen dat ik meestal maar besluit om het helemaal niet te kopen maar dat zou ik nu echt jammer vinden

groet
Beemer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beemer

Mijn antwoord op jouw vragen:

1. 16 GB is voldoende als je er geen hele zware dingen op gaat doen zoals films streamen en zware spellen downloaden. Maar dat kun jij dus eigenlijk alleen zelf bepalen.

2. Als je de iPad wilt kunnen gebruiken als je telefoon heb je 3G nodig, anders volstaat Wifi. Wil je echt bij de bushalte of in de trein kunnen internetten op je iPad, of is het genoeg als je kunt internetten via je draadloze thuisnetwerk of op plekken waar gratis Wifi beschikbaar is?

3. Hoesje met toetsenbord kan handig zijn als je heel veel wilt typen. Maar bedenk wel dat de iPad geen notebook is met een volledig aanbod aan tekstverwerkingsprogramma's (hoewel je geloof wel zo iets kunt downloaden).

4. De cover van Apple zelf heeft als nadeel dat deze de achterkant van de iPad niet beschermt. Ik heb zelf de cover van Melkco (heeft het uiterlijk en de functionaliteit van de Apple Smartcover, maar beschermt ook de achterkant).

Succes met je keuze!

Chris

Gefeliciteerd

Leuk hoor. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op je verjaardag. Veel plezier ermee !

Chris

Kim Groothof

Kim Groothof

23-03-2012 om 11:23

Hema-hoes

Hier een hoes van de Hema voor de i-pad, zeer betaalbaar en bevalt goed, je kunt hem ook zo neerzetten dat het scherm in verschillende standen staat.
http://www.likeandlove.nl/2011/08/08/hema-gaat-in-hoesjes/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.