Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

29-04-2011 om 17:31

Welke laptop?

Ik moet een laptop kopen voor oudste (jarig over 3 weken). Nu had ik mijn oog laten vallen op een Acer P614G32MN, maar volgens mijn zwager is Acer een B-merk. Zwager heeft er overigens verstand van Hij adviseert een Dell Inspiron M5030, maar die hebben ze niet bij Mediamarkt en moet ik dan online kopen bij Salland.eu.
Heeft er nog iemand een goed advies? Dochter wil graag een webcam in haar pc, en ik wil niet meer uitgeven dan 425 euro (heb dat al wat opgerekt omdat je onder de 400 euro eigenlijk niets hebt).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke67)

(Janneke67)

29-04-2011 om 17:33

Ik heb nu een acer

Maar zou hem niet meer kopen. Accu was heeeeel snel kapot. Ik had er eigenlijk mee terug moeten gaan, maar ja...daar kwam pas van toen de garantie voorbij was

We hebben ook een Sony Vaio en een Dell gehad. Allebei hele goeie laptops!

Succes!

Dell

Hier ook never nooit meer een Acer. Jaren geleden eentje gehad en dat was kommer en kwel. Goedkoop bleek duurkoop. En de service van Acer is om te huilen.

Ik zweer bij Dell, goede laptop en een zeer goede service.

Is de laptop nodig voor komend schooljaar? Want dan zou ik nog even wachten met aanschaffen. De aanbiedingen met laptops vliegen je in juli om de oren.

Je kunt overigens ook voor het bedrag dat jij wilt uitgeven een HP kopen. Een HP is ook goede kwaliteit.

Vic

Vic

01-05-2011 om 13:32

Acer

Een Acer durf ik eigenlijk niet meer, na de reacties hier en irl. Zelf heb ik een Fujitsu Siemens, 5 jaar oud en destijds zo'n 800 euro, die nog nooit problemen heeft gehad (afkloppen!). Die zijn er helaas niet in de prijsklasse die ik in gedachten heb voor dochter. Ik ga ook eens kijken wat bol.com nog meer heeft. Hun service is nl wel heel goed.

Primavera

Primavera

01-05-2011 om 15:19

Dell

Dell is een prima merk en ik denk dat de suggestie van je zwager een goede is. Op www.dell.nl hebben ze trouwens ook andere aanbiedingen. Als je je inschrijft voor de nieuwsletter krijg je geregeld kortingscodes toegestuurd. Deze zijn trouwens met een beetje googlen ook wel online te vinden en dat schilt weer zo'n 5% of meer van de prijs.
Acer zou ik nooit nemen, dat is inderdaad een B-merk die goedkoper is dan anderen omdat ze op de kwaliteit besparen. HP vindt ik in de goedkopere prijsklasse ook niet erg geweldig. Ze maken onverwoestbare printers, maar over de laptop heb ik zoveel problemen gehoord en bovendien is hier in Italië de service van HP ook erg slecht, al kan dat in Nederland wel heel anders zijn.
Groeten Primavera

Packard bell

Mijn man heeft dit merk en die bevalt prima! Prachtig beeldscherm en snel, bij de Wehkamp dit weekend een laptop actie, leuke prijzen! http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid-computer/laptop-computer/FGB/C26_6F4_FGB/

Hij heeft wel het type met een intel pentium processor..

Succes!

Vic

Vic

05-05-2011 om 14:56

Het is geworden

We zijn vanmorgen even naar Mediamarkt geweest. Daar hadden ze de Compaq Presario CQ56-101 in de aanbieding. Inmiddels heb ik hem ook al aan de praat gekregen en Office geïnstalleerd. En dat voor een digibeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.