Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

lottie

lottie

08-06-2011 om 19:07

Welke mobiel raden jullie me aan?

HELP?!?! Mijn mobiele heeft het begeven.... En nu moet ik een andere uitzoeken. Welke?
Ik heb een prepaid en ik waardeer per maand 10 euro op. Ik kan dan niet veel bellen/smsen (bij Telfort). Ik wil nu wel graag een nieuwe mobiele mét abonnement. Maar dan een goedkoop abonnement graag met veel smsjes. Ik wil ook graag een gebruikersvriendelijk toestel mét camera. Welke mobiele, welk abonnement hebben jullie? En bevalt die een beetje? Kortom, wat adviseren jullie mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet goedkoop wel helemaal geweldig

Ik heb sinds een jaar een Iphone met abonnement van 25 euro per maand. Zit echt alles in, incl onbeperkt internetten. Ik doe alles met die telefoon, boodschappenlijstjes maken, facebook-en, agenda bijhouden, weer bekijken,muziek luisteren en rangschikken in categorieen, enz. enz. O ja, er zit ook een camera op, en ik zit bij Tmobile. Het het meest totale all-in-one-apparaat van nu. Vind ik.

Dorry

Wil je een smartphone of hoeft dat niet?

Hoeveel wil je per maand uitgeven? Een Iphone is inderdaad mooi, maar ook erg duur. Dorry, ik weet niet hoe het komt dat jij niet meer dan 25 euro per maand kwijt bent, maar ik zie overal 45 euro of meer staan aan abonnementskosten.

Als het geen smartphone hoeft te zijn, zou ik gewoon een recente Nokia-gsm of een ander degelijk merk kiezen met een gunstig abonnement.

Maar goed, je snapt geloof ik al dat ik niet echt om telefoons geef (als ik er maar mee kan bellen en sms'en en ik er niet te veel aan kwijt ben). Hopelijk krijg je nog andere reacties.

Chris

Goedkope iphone

Ik heb vorig jaar een Iphone3 genomen, en heb dus alleen de flits niet. Daarom is ie zo voordelig. En, ik heb een zakelijk abonnement, mijn man heeft er ook één! Hij gebruikte nooit een mobieltje, tot hij een Iphone kreeg. Super geval, echt waarom dat niet dat ik het nodig had, tot ik hem kreeg en uit ging vinden wat ie allemaal voor me kan doen. Nu maak ik boodschappenlijstjes bij de kapper, of maak ik notities over dingen die ik niet moet vergeten, of laat hem piepen als ik weg moet.

Dorry

Hier is de link

Kijk, deze heb ik, en nu is ie nóg goedkoper:

http://shop.telfort.nl/iphone/Apple-iPhone-3GS-8GB.html?gclid=CIewtOTvqKkCFceC3godKGNWKA

Saskia

Saskia

09-06-2011 om 16:17

Oke gemiddeld is dat dus 29.15

Ziet er wel leuk uit maar na 9 maanden betaal je geen 17,90 meer maar 35,90. Vind ik best veel. Ik heb even gerekend en gemiddeld betaal je dus 29.15 per maand. Zo veel bel ik niet en ik werk vanuit huis, dus heb eigenlijk geen iphone nodig. Man heeft er wel eentje, sinds een maand en is er helemaal verliefd op, heeft ie nog nooit gehad met een telefoon
Ik heb een imac, ook al zo leuk

Anna3

Anna3

09-06-2011 om 21:28

Iphone en telfort

De iPhone op het netwerk van Telfort is geen aanrader, ik ken veel mensen die hier spijt van hebben.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

10-06-2011 om 13:58

Wel iphone en telfort

Ik heb al bijna een jaar een tweedehands iphone met een simonlyabonnement van telfort en ben er reuze tevreden over!

Margriet*

Margriet*

10-06-2011 om 21:40

Ook al jaren telfort

en nu een samsung galaxy. Ik vind een iphone te duur en zoveel verbel ik niet. Ik heb de telefoon overigens los gekocht voor 170 euro. Mijn abo is 75 bellen, 100 sms (doe ik het meest) en voor 5 euro onbeperkt internet. Is 12 euro per maand. Als ik er twee jaar mee doe, bel ik voor 19 euro per maand. Dat is meestal goedkoper dan een vast abonnement met telefoon. Als de iphone goedkoper wordt koop ik hem los maar dat zal nog wel even duren.

marie

marie

10-06-2011 om 22:26

Samsung star

hallo
Ik heb via een aanbieding van de Vodafone/Anwb een Samsung Star met abonnement. Eindelijk een telefoon waarbij ik de bellers goed kan horen! Ik heb dus de voorloper van deze:
https://directsales.vodafone.nl/anwb/details/505/samsung_star_ii_wit
Groetjes

Samsung apollo

Ik heb een Samsung Apollo, daarvoor een Samsung Corby. Ik ben erg tevreden over een Samsung. Gebruiksvriendelijk.

Ik heb mijn abo afgesloten via gsmstunter, scheelt een hoop, kun je best een voordelig abo afsluiten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.