Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke prepaid?

Mijn dochter had een goedkope prepaid simkaart van Qick, maar die houden ermee op. We willen nu een nieuwe, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn zus heeft onlangs Hi genomen, maar daarbij bleek ze elke maand te moeten opwaarderen, ook al was het beltegoed nog niet op. Dochter belt en smst niet veel, ze doet maanden met 20 euro. Welke prepaid is goedkoop zonder van die iritante fratsen van beltegoed verlopen of iedere maand opwaarderen?
Oja, kan ze haar oude nummer meenemen of kan dat alleen bij een abonnement?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

04-01-2011 om 19:25

Simyo

Heel makkelijk online regelen, niet bellen is niets uitgeven. Opwaarderen alleen als je dat nodig vindt.
Enige dat je moet doen is 1 maal per 6 maanden bellen of sms-en met het toestel. www.simyo.nl
Rob

Pennetje

Pennetje

07-01-2011 om 09:49 Topicstarter

Hmmm

We hebben wel een Aldi, maar ik ben bij die supermarktdingen altijd bang dat de winkel weer ophoudt met het verkopen van die dingen, omdat de nieuwe manager het niks vindt (of een andere willekeurige reden). Maar als het bereik beter is, is daar ook wat voor te zeggen. Ik zal nog eens wikken en wegen.
Bedankt voor de info in ieder geval.

Vera*

Vera*

07-01-2011 om 10:52

Hmmm

Hier heeft zoon simyo prepaid. Simyo maakt gebruik van het netwerk van kpn en is goedkoop plus dat alles is te regelen met internet.
Toen ik het uitzocht was Aldi talks een fractie goedkoper maar dat je niet in de lange rij bij de Aldi moet wachten om je opwaardeerkaart te kopen vind ik wel zo gemakkelijk. Van welk netwerk Aldi talks gebruik maakt weet ik niet.

Vera

Inge M

Inge M

07-01-2011 om 21:40

Aldi is niet afhankelijk van de plaatselijke manager

Ze zijn namelijk geen franchise-keten. Dat geldt wel voor sommige andere supermarktketens.
Dat betekent dat je bij alle Aldi's dezelfde prepaid kunt verwachten en kunt houden.

Pennetje

Pennetje

08-01-2011 om 15:33 Topicstarter

We zijn eruit

Ik bedoelde met manager ook meer iemand op het hoofdkantoor die alles weer op z'n kop zet, niet de lieve meneer bij onze aldi die helpt met muntjes uit de karretjes peuteren als er weer eens eentje vast zit.
Inmiddels kreeg dochter een sms dat ze gratis van haar oude provider kan overstappen naar Simyo, met nummerbehoud en dat ze dan ook nog eens 5 euro krijgt voor het ongemak. Dat gratis overstappen is natuurlijk een wassen neus, net of het anders geld kost, maar dat zij verder alles regelen als je je nummer doorgeeft is natuurlijk wel handig. Toch ben ik blij dat ik hier even had gepost en dat Simyo al een van de opties was.
Bedankt allemaal!

Minet

Minet

08-01-2011 om 19:47

Simyo

Hoi Stoepkrijt, ik weet niet of het in jouw geval ook gaat gelden, maar mijn zoon stapte ook ooit over naar Simyo. Hij had een prepaid, maar kon gewoon blijven bellen als zijn beltegoed op was. Ik heb er toen heel wat telefoontjes aan besteed, opzeggen was niet heel simpel, maar bij de naam Simyo komen deze herinneringen meteen weer boven!
Kijk dus even goed naar de voorwaarden.

Pennetje

Pennetje

09-01-2011 om 14:12 Topicstarter

Oei

Dank voor je waarschuwing! Ik ga heel goed naar de voorwaarden kijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.