Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

buzz

buzz

27-10-2011 om 08:07

Welke spel computer

dochter 4 zoon net 6, welke spelcomputer krijgen ze van sinterklaas?
Mijn zoon heeft een ds voor zijn verjaardag gehad. Maar nu dus iets voor de tv.
xbox of wii iets draadloos in elkgeval, lijkt mij wel wat.
Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier een wii

Wij hebben een wii, daar zijn best veel spellen voor jonge kinderen voor te krijgen en de besturing is heel makkelijk, zelfs dochter kon er als peuter goed mee overweg. In bijvoorbeeld het spelletje Dora en de ijsprinses staat onderin het scherm een bewegend plaatje waaraan ze kunnen zien welke beweging ze moeten maken.
Hier vinden ze het in ieder geval erg leuk en ik vind het zelf ook wel leuk, voor mezelf heb ik wii fit met een balance board gekocht en dat bleken de kinderen ook heel leuk te vinden. Guitar Hero kocht ik ook vooral voor mezelf.
Mijn man kan dan weer totaal niet overweg met de wii, we hadden 2 games voor hem, maar die heeft hij heel snel weer verkocht omdat hij ze niet kon spelen, hij heeft liever knoppen om de boel te besturen. Het was voor de kinderen wel leuk om papa in te maken met bowlen en hem uit te lachen als hij de bal wéér de menigte in gooide in plaats van richting kegels.

dc

dc

28-10-2011 om 09:48

Ja!

Wij hebben ook een WII. Zoon 5 en zoon 3 en ouders 34 en 35 zijn er heel erg blij mee

We spelen nu de herfstvakantie veel super mario bros samen. De bewegingen zijn nog hetzelfde als in mijn jeugd, met leuke extras. We hebben nu 3 afstandsbedieningen, dus kunnen veel samen spelen. Echt heel erg leuk.

buzz

buzz

29-10-2011 om 07:26

Nou

dan word het die voor sinterklaas denk ik.
We zijn echt aan iets nieuws toe we hebben nu zo een vteck met kabeltjes, die soms uitvalt ook nog!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.