Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke telefoon?

Eindelijk voor dochter (14) een betaalbaar sim only abonnementje gevonden waarmee ze ook kan internetten. 'Iedereen' heeft what's app en dat wil zij ook, om met haar vriendinnen contact te kunnen houden. Vorig jaar had ze zelf een telefoon bij elkaar gespaard, een Samsung Star Qwerty, maar nu blijkt dat het geen Android is en dat je er dus geen apps op kunt downloaden. Er moet dus weer een andere telefoon komen. Ik wil haar daar wel bij helpen (ze had echt lang gespaard voor de vorige) maar het moet niet te gek worden.
Wie weet er een simlockvrije android met een toetsenbordje (qwerty) die ook nog redelijk betaalbaar is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

12-09-2012 om 21:21

Samsung galaxy y

Hoi
Hier is puberdochter heel blij met haar Samsung Galaxy Y.

Samsung galaxy y

Middelste heeft deze voor z'n 12e verjaardag gekregen en hij is er ook blij mee. Besteld bij telfort, prepaid en alleen via wifi kan ie thuis en op school internetten.

Pennetje

Pennetje

13-09-2012 om 11:11 Topicstarter

Ziet er leuk uit!

Ik heb de telefoon bekeken en hij ziet er inderdaad leuk uit. Dochter is op kamp, komt morgen terug, dan zal ik het met haar bespreken.

kaatje66

kaatje66

13-09-2012 om 17:04

Alcatel

Simlockvrij gekocht bij kijkshop. Alcatel Gsm telefoon
One Touch 918-D. Prijs was 99 euro en toen kregen we nog 10 euro korting. Hier kunnen zelfs 2 simkaarten in. Ook de phonehouse verkoopt ze. Best wel een geinig toestel. Het leukste vond ik dat je voor een smsje of whatsappje kon spreken en dit dan werd omgezet in tekst. Niet altijd correct.
http://www.kijkshop.nl/product/133141/alcatel-gsm-telefoon-one-touch-918-d-wit/

succes met kiezen....

Pennetje

Pennetje

16-09-2012 om 11:48 Topicstarter

Het werd...

Het is een Samsung Galaxy Y geworden! Dochter was er meteen helemaal weg van. Deal gesloten over de hoeveelheid klussen die er tegenover moeten staan (ik heb een eigen zaak, dus administratie en andere vervelende klussen genoeg). Opgelost!

Leuk

dat ze er zo blij mee was. Wij kochten hem in mei ook op aanraden van hier. Nu die klussen nog!

Anne

Anne

18-09-2012 om 13:15

Stoepkrijt - al gekocht?

Is hij al gekocht?
Zo nee, weet je het zeker? Ik keek even op internet en zag ook wat reacties die behoorlijk negatief waren in de zin van "pure geldverspilling"......
Zie:

http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/prepaid/cat16170015/prepaid-samsung/cat42000004/prepaid-samsung-galaxy-y/sku52220022/?cmpid=00011_|Prepaid_samsung_producten_a|prepaid_samsung_producten_a_samsung_galaxy_y|samsung%20galaxy%20y#tab3

Nou ja, er zijn er kennelijk ook die er heel blij mee zijn, is natuurlijk maar net waar je het voor gebruikt en wat je verwachtingen zijn. Ziet er wel heel mooi uit! Als hij al gekocht is, dit maar niet lezen en zeker niet je dochter vertellen .

Pennetje

Pennetje

19-09-2012 om 08:24 Topicstarter

Al gekocht

Anne, ik krijg een foutmelding op je link, maar de telefoon is ook al gekocht. En hij doet precies wat dochter ermee wilde: eindeloos what's appen met haar vriendinnen. Zij is er helemaal gelukkig mee!

Pennetje

Pennetje

19-09-2012 om 08:26 Topicstarter

Savon

Wat die klussen betreft: de BTW aangifte zit er weer aan te komen, er ligt nog een stapel van 500 facturen om in te voeren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.