Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

03-10-2020 om 11:37

whatsapp meldingen boven in scherm

hai

vraagje: als je in een programma op je telefoon zit of zo of zit te bellen en iemand whatsappt je, dan zie je dat berichtje boven in het scherm.
erg lastig.
zeker als het iets is wat iemand anders niet perse hoeft te lezen.

is het mogelijk om dit uit te zetten?

(bij instellingen 'pop up uitzetten' helpt niet...

groet
bertje

Jesse_1

Jesse_1

03-10-2020 om 11:43

Meldingen

Ga onder instellingen naar Meldingen. Hier kun je per app aangeven of je daarvan meldingen wilt ontvangen en hoe je die wilt laten weergeven. En of de inhoud van een whatsapp berichtje ook zichtbaar wilt hebben als je telefoon vergrendeld is bijvoorbeeld.

Ik weet alleen niet of je specifiek de meldingen over een ander programma heen ook kunt uitzetten.

Karen

Karen

03-10-2020 om 12:35

idd-alleen melding geen inhoud

Ik heb het verder niet uitgezocht, want volgens mij kan je de hele berichtgeving aanpassen of zelfs uitzetten, maar mijn vriendin heeft het zo in gesteld dat je dan alleen een melding krijgt van "bericht van Piet" maar je ziet niet de inhoud, dan moet je werkelijk naar WhatsApp gaan om het bericht te lezen.
Handig zodat je wel weet wanneer er een bericht is, maar niemand kan meelezen.

bertje1

bertje1

03-10-2020 om 19:55

al gevonden

ja, het is niet alleen die pop up uitzetten, maar ook meldingen (staat er iets onder) op het scherm, dan gaat het uit.
erg fijn!
soms laat je net iets zien aan iemand en dan komt er zo'n berichtje doorheen.
of je zit op een 'app' en dan zie je die zooi.
en natuurlijk geheime chats ziet men niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.